Gå til innhold

"Flytende" mat på Narvesen


Felicie

Anbefalte innlegg

Hei! Skal til Italia i dag og desverre går ikke yoghurter og slikt gjennom sikkerhetskontrollen. Noen som vet hva slags yoghurt og "flytende" mat som selges på Narvesen (inne på flyplassen)? Har lyst på gresk yoghurt med pekannøtter og honning, mmm :) Teite sikkerhetskontroll-regler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jester

"Har du lyst har du lov" - Narvesen

Men seriøst, ikke la sånne små detaljer være vesentlig, hvor ofte flyr du til Italia liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, visste at slike svar kunne komme :) Men eirich - jeg har innmari lyst på gresk yoghurt med honning & pekannøtter.. men har ikke lov å ta det gjennom sikkerhetskontrollen.. Slapp av, har med meg sjokolade også, det er ikke det. Men vil ha yndlingsyoghurten min også :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester
Haha, visste at slike svar kunne komme :) Men eirich - jeg har innmari lyst på gresk yoghurt med honning & pekannøtter.. men har ikke lov å ta det gjennom sikkerhetskontrollen.. Slapp av, har med meg sjokolade også, det er ikke det. Men vil ha yndlingsyoghurten min også :love:

Satser på de har det, om de har det på andre Narvesen har de det sikkert der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alles informasjon. Torp lufthavn Narvesen selger kun god morgen yoghurt

Hvis de har den hvite go' morgen varianten (som jo er gresk yoghurt) kan du jo kanskje hive på litt ekstra med nøtter, så blir det noe lignende det du er ute etter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...