Gå til innhold

Ida Markussens bein- og rumpeprogram (avsporingen)


Kame

Anbefalte innlegg

Robert André

Om jeg har sikre bevis på at jenta har brukt noe, ville dere fremdeles sett på det som et personangrep å slettet innlegget?

Dere, her på FB, virker som at dere vil skyve under teppet om noen insinuerer at noen er på noen "hjelpemidler", selvom det er bevist, riktig, og allemannskunnskap.

I Norge er det straffbart å fremsette ærekrenkende påstander om andre selv om påstanden er sann når det ikke er en aktverdig grunn til å komme med den. Jfr Advokat Elden i Tone-Burnmeister-saken.

Så i mine øyne gjør moddene her inne det rette når de fjerner slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I Norge er det straffbart å fremsette ærekrenkende påstander om andre selv om påstanden er sann når det ikke er en aktverdig grunn til å komme med den. Jfr Advokat Elden i Tone-Burnmeister-saken.

Så i mine øyne gjør moddene her inne det rette når de fjerner slikt.

Jeg ser ikke på bruk av dopingmidler som noe negativt, så i mine øyne er det ikke ærekrenkende.

Men i det samfunnet vi lever i så er det jo meningen at man skal se ned på slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke på bruk av dopingmidler som noe negativt, så i mine øyne er det ikke ærekrenkende.

Men i det samfunnet vi lever i så er det jo meningen at man skal se ned på slikt.

Helsike, liker og svarknappene ligger for tett. :meh:

Nå bryr jeg meg jo fint lite om doping siden det ligger veldig fjernt fra min verden, men er det ikke snakk om å gjøre det ulovlig? Ref en overskrift i en tråd jeg ikke har lest her inne.

Jeg vil nok tro at det er personen som påstandene blir fremsatt om, som kan få bestemme om det føles ærekrenkende eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitnessbloggens 3 bro-bud:

  1. Det er ekstremt viktig å benytte et hvilket som helst snev av en mulighet til å snakke om politikk og doping.
  2. Det er også ekstremt viktig å aktivt oppsøke diskusjoner og debatter som ikke har noe som helst med dette å gjøre og spore dem inn på disse temaene. Da får du masse bro-points.
  3. Det er like fullt ekstremt viktig å gi uttrykk for at man ikke bryr seg om moderatorer som forsøker å styre en tråd tilbake til dens originale hensikt. Da viser man at man er tøff og badass og at man gir faen. Det er kult og gir ekstra bro-points.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan bli moderator på Fitnessbloggen

  1. Si det som er politisk korrekt til enhver tid uavhengig om det er det du egentlig mener. Intellektuell uærlighet belønnes.

  2. Når det er en rosa elefant i rommet så skal denne unngås. En fin løsning er å male vegger, tak og møbler i samme farge slik at den skjules bedre.

  3. Lik postene til de som hele tiden prøver å rydde opp i trådene i henhold til retningslinjene.

Ja, jeg er sikkert kjempedust som mener at sannheten er å foretrekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester

Hvordan bli moderator på Fitnessbloggen

  1. Si det som er politisk korrekt til enhver tid uavhengig om det er det du egentlig mener. Intellektuell uærlighet belønnes.
  2. Når det er en rosa elefant i rommet så skal denne unngås. En fin løsning er å male vegger, tak og møbler i samme farge slik at den skjules bedre.
  3. Lik postene til de som hele tiden prøver å rydde opp i trådene i henhold til retningslinjene.

Ja, jeg er sikkert kjempedust som mener at sannheten er å foretrekke.

Om du mistrives så fælt så finnes det sikkert andre plasser der du slipper å leve under slik ekstrem sensur og urettferdig behandling. De er sikkert også interessert i dine teorier om 9/11 var en insidejobb og alle norske topidrettsutøvere doper seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du mistrives så fælt så finnes det sikkert andre plasser der du slipper å leve under slik ekstrem sensur og urettferdig behandling. De er sikkert også interessert i dine teorier om 9/11 var en insidejobb og alle norske topidrettsutøvere doper seg.

Det har jeg ikke sagt... Synes bare det er litt underlig at de ble informert om forestående terrorangrep og ikke ville gjøre noe med det, og at de som tjener milliarder på disse krigene mot terror og Irak også sitter i regjeringer og slikt.

Det går heller ikke an å slette brukeren sin her inne, så da er jeg her enn så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke sagt... Synes bare det er litt underlig at de ble informert om forestående terrorangrep og ikke ville gjøre noe med det, og at de som tjener milliarder på disse krigene mot terror og Irak også sitter i regjeringer og slikt.

Det går heller ikke an å slette brukeren sin her inne, så da er jeg her enn så lenge :)

Gi beskjed hvis du trenger hjelp med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke kritikken mot programmet, det hender jeg kjører dobbeltøkter på opp til 6timer + 1 time kardio om jeg har sovet godt og har spist godt og det hender jeg kjører korte singles og litt kardio også hjem.

I militæret på rekruttskolen var det jo nonstopp trening hele dagen og jeg tror faktisk jeg aldri har vokst så mye i kroppen på så kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Det har jeg ikke sagt... Synes bare det er litt underlig at de ble informert om forestående terrorangrep og ikke ville gjøre noe med det, og at de som tjener milliarder på disse krigene mot terror og Irak også sitter i regjeringer og slikt.

Det går heller ikke an å slette brukeren sin her inne, så da er jeg her enn så lenge :)

Så fint da, du er hjertlig velkommen til å poste, logge og leke her inne og kose deg om du ønsker det. Men det med forbehold om at noen ganger er det greit om du "pick your battles" og selv om du brenner for temaet er ikke alle trådene egnet.

Videre vil jeg understreke at vi som moderatorer oftest gjør ting pga rapporteringer opp i mot retningslinjer som vi har sagt ja til å følge. Så modereringene er på grunnlag av det, og ikke nødvendigvis gjennspeiler våre personlige meninger.

Som sagt, du må gjerne diskutere anti-doping/doping, legaliseringen osv, men gjør det i den allerede 20 sider lange tråden, eller en av de andre avsporingene. Og ikke skyt det inn i andre tråder. Jenta spurte om et beinprogram, ikke hvorvidt Lance Armstrong bestod 500 dopingtester eller at Klokov var "skada".

Er bare det jeg prøver å si, det med at 9/11 var en inside jobb har jeg hverken tid eller ork til å gå inn på, har brent kruttet på alternativbransjen forrige uke og klarer ikke samle flere sølvfoliehatter på en stund ;)

Men koselig at du ikke forsvinner fra meg :) Men om du føler vi er slemme med deg så kan vi slette brukeren din om du ønsker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobro

Ikke for å blande meg så alt for mye inn, men lurer på en liten ting. Hvorfor er det fullstendig legit å kritisere treningsprogrammene til proffbyggere når brukere her inne ber om tilbakemeldinger på det, og si at dont do it dette er for folk som supplerer trening med med bøttevis med testosteronderivater. Men tilsvarende kritikk er no-go om det er snakk om norske utøvere? Bør ikke regelverket/rettspraksis her inne være konsekvent på dette punktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hanne_

Ser min gamle post ble borte i opprydning så prøver igjen :)

Ellers skrev Iambro akkurat det jeg tenkte. Tullete når det gjelder norske folk, særlig jentene, så åpenlyst at det grenser til det idiotiske har dytta i seg det ene og det andre. Det kan man ikke insinuere selv i en relevant diskusjon. Det er "personangrep", selv om det er sant under enhver tvil. Hvis du er redd for at noen skal skrive på internet at du boler, så ikke bol davel.

Og hvorfor var det greit å dedikere en hel tråd til å lol-e rundt at en svenske bola, men ikke greit å indirekte insinuere at en norsk jente har brukt i en enkelt post? Er det der grensen går, landegrensene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...