Gå til innhold

Handleliste


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den største pakken egg du finner. Egg holder leeenge, lenger enn best før datoen, så et er bare å ha det stående i kjøleskapet.

Fryste grønnsaker, for eksempel brokkoli eller brokkoliblanding er jo supert. Hvis du ikke spiser 500g grønnsaker om gangen, så del dem opp i egne porsjonspakker som du kan ha i fryseren.

Cottage cheese og mager kesam. Mye proteiner, lite fett og relativt lite karbohydrater. Utrolig greit mellommåltid hvis du smaker det til med noe annet.

Et par bokser tunfisk i vann er greit å ha. Kun proteiner omtrent. Smaker drit alene, så kombiner det gjerne med:

Avokado. Relativt dyrt, men veldig godt (synes mange). Inneholder mye sunt fett (er det lov til å si sunt fett lenger, eller er liksom alt fett ett fett nå? ennivei.) Perfekt hvis du har en lavkarbotilnærming til kosthold.

Kaffe og grønn te, for dem som liker det.

Fersk chili, hvitløk og ingefær er godt nå på vinteren. Varmer i kroppen og hvitløk spesielt er godt for immunforsvaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye ting koster har ikke jeg snøring på :wub:

Kalkunfilet er bedre enn kylling.

Det lønner seg for det meste å kjøp store pakker.

Jeg er så heldig at jeg får kjøpt 5 kgs poser med karbonadedeig på jobben til en bra pris. Så mitt tips er : Om du har en slakterbutikk e.l i nærheten så er det som regel billigere å kjøpe kjøtt der :D Og du kan få hele stykker, ikke bare tynne fliser av noen biffer :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innvadrershapper FTW!

granatepler, sharon, meloner, mango, mangosteen.. Deilig frukt i allverdens farger :)

Og ikke minst masse billige, GODE grønnsaker! :)

Grønnsakene er faktisk ikke billigere sammenlignet med butikk - til min store overraskelse. Hvertfall ikke utlendingsjappene rundt her på frogner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønnsakene er faktisk ikke billigere sammenlignet med butikk - til min store overraskelse. Hvertfall ikke utlendingsjappene rundt her på frogner

Frogner er for fine folk da T, ta deg en tur til Grønland (om du tør ;) ).

Brokkoli / blomkål og salat er i allefall vanligvis billigere. og ikke minst beedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frogner er for fine folk da T, ta deg en tur til Grønland (om du tør ;) ).

Brokkoli / blomkål og salat er i allefall vanligvis billigere. og ikke minst beedre :)

Hahaha, vi har de fine utlendingene :D

Om jeg av en eller annen grunn havner på østkanten en dag(gå meg bort, ta feil buss/trikk etc) skal jeg ta en titt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hakka tomater på boks-4-5kr på rema.

Brukes i feks karb.deigen sammen med masse krydder.

Kalkun(hel) 25kr kiloen på rema.

(vurderer å kjøpe en sånn 7 kgs.kalkun,steike den i ovnen,kutte opp porsjonsbiter og fryse ned...;) ) Masse,masse mat!

lurt! fikser du noen sånne til meg å da ? ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...