jannesurr Skrevet 23. april 2013 Skrevet 23. april 2013 Min voffs heter Cash, syns det er kjempe kledelig å kunne ikke vert noe annet ) vesen 1 Siter
NinaB Skrevet 25. april 2013 Forfatter Skrevet 25. april 2013 "Gjedtjernet skrev: Lykke til md og finne navn, ikke alltid like lett. Bruk noe kort og enkelt hunden lett oppfatter Så lenge jg er litt over middels int i hund selv og vurderer malle selv neste år så lurer ut på hvilken kennel du får fra? Jeg har bestilt meg fra Grimner i Sverige. Kennel Grimner - Malinois Kommer et mallekull her på Røros også til høsten som jeg vurderer (etter redningshunder). Men har nå en gang bestilt valpen fra sverige, og liker garantien, så da blir det derifra! Siter
NinaB Skrevet 25. april 2013 Forfatter Skrevet 25. april 2013 "Roger86 skrev: Cherrox Det het hunden til svigers, så det blir litt feil. Siter
NinaB Skrevet 25. april 2013 Forfatter Skrevet 25. april 2013 Cardio og Custus liker jeg kjempe godt, men synes de blir litt vel hannhund-aktige.. Men hadde jo vært supermorsomt å kalt henne cardio. Har vurdert disse til nå; Cirka, Comma, Chili, Carisma, Cera, Calika, Contra, Cava, C-U og noen til.. Men pr nå står det mellom Cava og Contra.. Heldigvis har jeg noen mnd før jeg må ha bestemt meg.. vesen 1 Siter
000 Skrevet 25. april 2013 Skrevet 25. april 2013 Centa - som 100 som var lykketallet til Romerne. Siter
NinaB Skrevet 26. april 2013 Forfatter Skrevet 26. april 2013 "Rock skrev: Centa - som 100 som var lykketallet til Romerne. Centa er så vanlig. Vil ha et navn som ikke allerede 100vis av andre hunder heter Siter
Velvet Skrevet 27. april 2013 Skrevet 27. april 2013 Cleopatra? Min gamle het kennelnavnet + cleopatra. Blir tungvindt å rope på bikkja, så vi brukte Cleo som navn. Siter
qwerty123 Skrevet 2. mai 2013 Skrevet 2. mai 2013 cherios coco chanel champinjong cheddar eehm, ja Siter
SisterSyringe Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Jo, forresten... Vet av noen som kalte bikkja si C2, men det er mulig mer hannhund-navn. Siter
Frustrertpike Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Cara, Cleo (som jentenavn), Chess, Chessi, Chili, Cherry, Cha, Cory, Cora , Chu Chu eller Chi Chi Siter
Rikkewa Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Cilia Cille Cilla Cecilie/a Cee Champis? Elsker når folk kaller hunden sin for noe så utypisk som feks Bjørnar;) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.