Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ei jeg kjenner litt har nettopp begynt å trene.

Hun trener et sted hu betaler 199kr i mnd.

Så ville hu få satt opp et treningsprogram - og måtte da betale 1500kr for å få det. (Noe som også var litt misforståelse - hu trodde først det kosta 199kr..)

Og DET var alt hu fikk!! ET PROGRAM?

Øvelsene ble ikke gjennomgått engang - skulle pt gjøre det skulle hun ha 550kr til!

PLUSS dette programmet som ble satt opp - til en nybegynner som begynte å trene for 14 dager siden - er et 4 SPLITS program!!!

Er det bare meg eller er dette ran på høylys dag??

Har aldri opplevd eller hørt om makan.

Har selv ALDRI betalt for et treningsprogram eller for å få vist øvelser!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20205-1500kr-for-treningsprogram/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ei jeg kjenner litt har nettopp begynt å trene.

Hun trener et sted hu betaler 199kr i mnd.

Så ville hu få satt opp et treningsprogram - og måtte da betale 1500kr for å få det. (Noe som også var litt misforståelse - hu trodde først det kosta 199kr..)

Og DET var alt hu fikk!! ET PROGRAM?

Øvelsene ble ikke gjennomgått engang - skulle pt gjøre det skulle hun ha 550kr til!

PLUSS dette programmet som ble satt opp - til en nybegynner som begynte å trene for 14 dager siden - er et 4 SPLITS program!!!

Er det bare meg eller er dette ran på høylys dag??

Har aldri opplevd eller hørt om makan.

Har selv ALDRI betalt for et treningsprogram eller for å få vist øvelser!

Regner med det var frivillig å si ja til dette tilbudet?

det står på sidene at det koster 199kr for en intro time så hu trodde det kosta 199. først når hu henter programmet så får hu beskjed om at vedkommende har lagt ekstra arbeid i det og derav skal ha såpass mye betalt... (uten at hun ba om det...)

Annonse

Greit nok at det er ran, men litt idiotisk å frivillig betale 1500kr for noe man ikke ønsket? Håper det ordner seg.

Helt enig i at det er fullstendig ran, men antar også at det for nybegynnere som ikke har særlig peiling ikke nødvendigvis er så veldig lett å si nei til sånne ting en får litt i fanget. Er nok dessverre mange som tar slike ting for god fisk og kanskje tror at det skal være sånn.

Å betale en pt for hjelp med øvelser og program er en ting, og som oftest da vet en hva en går til. I dette tilfellet virker det som om noen har snakket henne helt rundt til å godta noe som ikke ble klart hva var før i ettertid.

Forstår at PT vil ha betalt, men en god PT passer på at kunden vet hva en betaler for på forhånd, og ikke kommer busende ut med dette i ettertid og krever en større sum enn avtalt.

Ville ha tatt en snakk med lederen for senteret (gjerne sammen med aktuelle PT) for å forklare situasjonen. Om snakking ikke fører noen vei, så er det kanskje noen form for reklamasjonsrett en kan vise til?

Lykke til, håper det ordner seg.

Hvis en PT eller hva det nå enn er, skal hun eller han si ifra før hun eller han gjør en ekstra ting som krever mere betaling. Dette kan ikke gjøres uten at kunden er klar over dette. For og si det på en litt enklere måte: Bestiller du en pizza med ost, kan ikke peppes bare ta på pepperoni og biff uten kundens samtykke og be om ekstra betaling

Høres helt vilt ut, og håper virkelig det ordner seg for henne.

Og glad for at jeg heller betaler litt mer i måneden på mitt treningssenter, mens der får jeg gratis treningssprogram flere ganger i året. Og det er bare og spørre om hjelp, lurer man på en øvelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...