Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, hvis du vil se en helt jævlig film sånn helt visuelt kan du se "Human Centipede". Om den er bra eller dårlig er litt vanskelig å si egentlig.. Avhenger veldig om hva slags person man er

Holdt ihvertfall å se den en gang, og ingen planer om å se oppfølgeren :p

Breaking Bad ble nevnt. Finner vel omtrent ikke noe bedre.

Bruker unblock-us som er et lite program jeg skrur av eller på, alt etter som jeg skal ha norsk eller amerikansk. Betaler 28 kroner måneden for US versjon.

Ellers er It's Always Sunny In Philadelphia, Arrested Development, Trailer Park Boys, Louie, Reno 911 latterlig morsomt. Stand-up med Louis C.K og Bill Burr bør også sjekkes ut.

Av filmer er det bare én film, og den heter Tommy Boy.

Er Breaking Bad virkelig SÅÅÅÅ bra som alle skal ha det til?

Da har jeg tydeligvis gått glipp av noe tror jeg ..... :p

Noen som vet om man kan få den amerikanske netflix på playstation 3?

Ja, men du må abonnere på Unblock US. Jeg betaler ca. 73 kr. per måned for Netflix og tilgang til USA, Canada, England, Irland, Mexico, Brasil, Sverige, Danmark, Finland og Norge sin Netflix. Du kan teste Unblock US i en uke først og sjekke om det er noe for deg. Tjenesten koster vel $4.99 og hvis du gjør om abonnementet til amerikansk Netflix-konto betaler du kun $7.99 der.

Er Breaking Bad virkelig SÅÅÅÅ bra som alle skal ha det til?

Da har jeg tydeligvis gått glipp av noe tror jeg ..... :p

Spørs jo veldig hva man er ute etter i en serie/film. For meg er karakterutvikling, dialog og skuespillere alfa omega, så jeg foretrekker uforutsigbare, (til en viss grad) realistiske serier som The Wire, Six Feet Under, Game of Thrones, Breaking Bad etc. mens andre igjen vil synes disse seriene er kjedelige.

Breaking Bad har alt jeg er ute etter, pluss litt mer. 9.4/10 på IMDB Breaking Bad (TV Series 2008– ) - IMDb

Annonse

Mulig jeg kaster stein i glasshus, men jeg synes Breaking Bad var dørge kjedelig :p Skal nevnes at jeg kun så sesong 1.

Walking Dead derimot, sykt spennende!!!! Men mener kun sesong 1 ligger på netflix (norske)

Serien ble bare bedre og bedre for hver sesong synes jeg, men om du synes det var dørge kjedelig så tviler jeg på at det var noe for deg. :) - For jeg synes serien er spennende stort sett hele tiden.

Walking Dead så jeg kun første sesong av. Bedre enn mye annet på TV, men stort sett middelmådig kvalitet, basert på de nevnte kriteriene jeg er ute etter i en serie.

The Walking Dead syns jeg begynte bra men tapte seg veldig. Første sesong var bra, andre var kjedelig og tredje var dritt. Ble også ganske irritert når jeg fikk vite at man aldri kom til å finne ut noe om hvordan alt startet og hvordan det utartet seg i begynnelsen. Produsentene ville ikke at det skulle være noe fokus på selve "zombie-epidemien", det skulle heller være fokus på det postapokalyptiske samfunnet - noe jeg syns ble bedre skildret i Jericho.

The Walking Dead syns jeg begynte bra men tapte seg veldig. Første sesong var bra, andre var kjedelig og tredje var dritt. Ble også ganske irritert når jeg fikk vite at man aldri kom til å finne ut noe om hvordan alt startet og hvordan det utartet seg i begynnelsen. Produsentene ville ikke at det skulle være noe fokus på selve "zombie-epidemien", det skulle heller være fokus på det postapokalyptiske samfunnet - noe jeg syns ble bedre skildret i Jericho.

Enig. WD var sykt bra i starten, men i sesong tre klarte jeg ikke se mer enn 4-5 episoder.

Syntes som andre her at første sesong av The Walking Dead var bra, men sesong 2 starta så kjedelig og var av så middelmådig kvalitet at jeg ikke holdt ut mer enn 2-3 episoder.

Breaking Bad er over hele linja topp produksjon, og har karakterutvikling av kvalitet som er uvanlig å se annet enn i HBO-serier som The Wire, Deadwood, og Carnivale.

Bryan Cranston gjør en fantastisk skuespillerprestasjon, og utviklingen og konfliktene på stigen opp er utrolig spennende og bra gjennomført^^

I kveld blir det å benke seg ned til sesongpremiere av Game of Thrones da :D

Annonse

Typisk at disse seriene (WD, Prison Break, Lost etc.) begynner veldig bra, men blir verre for hver sesong som går. Husker første del av sesong 1 av Prison Break var ganske bra, men når de tok en pause og fikk forlenget kontrakten, så begynte de tydeligvis å skrive i ei helvettes fart. Historien ble jo bare absurd etter hvert, og når man var kommet til sesong 3 så var det jo ikke seende på i det hele tatt.

Typisk at disse seriene (WD, Prison Break, Lost etc.) begynner veldig bra, men blir verre for hver sesong som går. Husker første del av sesong 1 av Prison Break var ganske bra, men når de tok en pause og fikk forlenget kontrakten, så begynte de tydeligvis å skrive i ei helvettes fart. Historien ble jo bare absurd etter hvert, og når man var kommet til sesong 3 så var det jo ikke seende på i det hele tatt.

Lost sluttet jo kjempe bra da :) men da må du også ha tålmodighet til å se alle sesongene. Noen i midten er ikke like gode. Men er man besatt på slutten så glir man fint igjennom.

+1 ! Milking all the way, men må neste se for å finne ut hvor smart slutten blir :)

Syns det er bra jeg da, og nerder det som aldri før. Skal se neste episode nå straks. Suger jo selvsagt at man ikke får vite hvordan det begynte da, må jeg jo si........

Syns det er bra jeg da, og nerder det som aldri før. Skal se neste episode nå straks. Suger jo selvsagt at man ikke får vite hvordan det begynte da, må jeg jo si........

Akkuratt lastet ned sesongavslutningen selv, har vært OK siste episodene av denne sesongen, men ellers blir det bare billig underholdning.

Lost sluttet jo kjempe bra da :) men da må du også ha tålmodighet til å se alle sesongene. Noen i midten er ikke like gode. Men er man besatt på slutten så glir man fint igjennom.

Ser den. Synes bare de første 10-15 episodene av Lost var bra, og det var aldri veldig bra, etter min mening. Men hører det tok seg opp igjen veldig mot slutten. - Har bare ikke tålmodighet til å se gjennom alle "filler" episodene før jeg kommer dit. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...