Gå til innhold

matvarer med lite kcal?


Tuva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

- fun light is! :p Ikke akkurat "mat", men det er godt. Tror jeg skal ta meg en når jeg står opp senere idag, for nå begynner je å bli veldig trøtt...

- gele uten sukker med melk + stevia vanilla creme som "vaniljesaus"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg! Lukter grusomt, men smakte ikke så verst de første gangene. Nå klarer jeg de ikke lenger, og har derfor en god del pakker liggende.

Hmm, er flere som sier det ja. Tror jeg dropper å prøve det :p

Men finnes det ikke en "mellomting", da? I stedet for å ha en versjon med tilnærmet 0 kcal, og en med 300+, skulle de solgt en halvsunn type som også smakte godt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, er flere som sier det ja. Tror jeg dropper å prøve det :p

Men finnes det ikke en "mellomting", da? I stedet for å ha en versjon med tilnærmet 0 kcal, og en med 300+, skulle de solgt en halvsunn type som også smakte godt :D

Jeg er kjempe glad i pasta selv, men jeg er ikke redd for å spise det. Dog er ikke pasta så veldig næringsrikt, særlig hvis du som jeg, kan spise pasta alene bare med ketchup og evt litt krydder. Jeg har ikke prøvd dette selv, men jeg tror nok at jeg må gjøre det snart, for det frister med litt næringsrik pasta :thumbsup:

Wuhu, nå ble jeg glad! Har bestilt allerede :D Perfekt for pastaelskere som meg!

Etter at Dreamfields lavkarbopasta viste seg å være en bløff, er jeg litt skeptisk til produkter som er "bedre" enn orginalen. F.eks. slike type pastaer, som markedsfører med at de har et lavere innhold av karbohydrater enn vanlig. Jeg bestilte mirakelnudler, og teste blodsukkeret mitt etterpå, men blodsukkeret steg ikke. Dvs. det steg litt (ca. fra 4,2 til 4,5), men det var nok grunnet ketchupen jeg hadde på.

Jeg elsker å "forske" sånn på kroppen! Og siden jeg er så heldig å ha tilgang til et blodsukkerapperat, så er jeg ikke snau med å teste meg ;)

Dette er også en variant av pasta, og jeg må si jeg liker det høye proteininnholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...