Gå til innhold

overtrent brystmuskler, hjelp?


jimmy

Anbefalte innlegg

etter å snart ha trent i to år, merker jeg at brystkassa har blitt litt større enn ønsker. jeg sluttet en stund å trene bryst, fordi jeg ikke ønsket at de skulle bli større, men da ble noe av musklene til fett, eller så havnet det fett der for jeg hat tatt litt flere turer innom mc-ern de sisste ukene. men problemet idag er at de ser ut som små kvinne bryst, noe som jeg ikke ønsker, ettersom jeg bare er en 16 år gammel gutt. noen som vet åssen jeg gjør brystmusklene mindre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slettet
etter å snart ha trent i to år, merker jeg at brystkassa har blitt litt større enn ønsker. jeg sluttet en stund å trene bryst, fordi jeg ikke ønsket at de skulle bli større, men da ble noe av musklene til fett, eller så havnet det fett der for jeg hat tatt litt flere turer innom mc-ern de sisste ukene. men problemet idag er at de ser ut som små kvinne bryst, noe som jeg ikke ønsker, ettersom jeg bare er en 16 år gammel gutt. noen som vet åssen jeg gjør brystmusklene mindre?

Sliter med det samme, men jeg er 99% sikker på at det er fett% det går på.. Med mindre man får "Bevist" at man har gyno eller lignende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

etter å snart ha trent i to år, merker jeg at brystkassa har blitt litt større enn ønsker. jeg sluttet en stund å trene bryst, fordi jeg ikke ønsket at de skulle bli større, men da ble noe av musklene til fett, eller så havnet det fett der for jeg hat tatt litt flere turer innom mc-ern de sisste ukene. men problemet idag er at de ser ut som små kvinne bryst, noe som jeg ikke ønsker, ettersom jeg bare er en 16 år gammel gutt. noen som vet åssen jeg gjør brystmusklene mindre?

Hadde vel heller jobba litt med resten for å komme med i symmetri om jeg var deg, men om du absolutt vil slutte å gro brystet så kjør med lite time under tension. 3x3 osv. Tungt og fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er folk her inne på fitnessbloggen som har VANVITTIG god peil på dette, bare kjipt at du ikke har fått svar av dem, de er sikkert ganske opptatt med andre ting ofte, noe som sier seg selv da det helt sikkert er "mange om beinet" rundt dem. Selv så tør jeg ikke gi deg noe utdypende svar da jeg ikke ser på meg selv som kvalifisert nok. Lykke til og IKKE gi opp!! det er utrolig mange med samme "problem" som deg, og det er fullt mulig å få gjort noe med det du lurer på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fyrn må få et 1034524535645745754millionertrinklionermillardertrilliarder ganger mer omfattende svar enn det der "bro", han trenger de karbohydratene også for å få trykk i den kassa, chill ned på kaloriene totalt vil jeg heller si om målet hans er å gå ned i fettprosent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Det er folk her inne på fitnessbloggen som har VANVITTIG god peil på dette, bare kjipt at du ikke har fått svar av dem, de er sikkert ganske opptatt med andre ting ofte, noe som sier seg selv da det helt sikkert er "mange om beinet" rundt dem. Selv så tør jeg ikke gi deg noe utdypende svar da jeg ikke ser på meg selv som kvalifisert nok. Lykke til og IKKE gi opp!! det er utrolig mange med samme "problem" som deg, og det er fullt mulig å få gjort noe med det du lurer på! :)

1. Han fikk svar i min første post: fett% det går på, han må ned i fett %

Fyrn må få et 1034524535645745754millionertrinklionermillardertrilliarder ganger mer omfattende svar enn det der "bro", han trenger de karbohydratene også for å få trykk i den kassa, chill ned på kaloriene totalt vil jeg heller si om målet hans er å gå ned i fettprosent!

2. Å senke karbohydratene= han går ned i kcal+ en vil evt miste litt vann som vil gjøre han tørrere(kanskje)

= "Bro" svaret var ok det, må bare tenke litt selv vettu så går alt fint så slipper man å bli "gal" hele tiden!

så inntrykket jeg har fått, får å løse problemet er å: gå i kcal underksudd, trene med tunge vekter 2-4 reps 4-5 set. og ha et like høyt protein inntak som jeg pleier (2 gram protein pr kg).

Tren tungt på brystkassen, du har ikke "for stor brystkasse" :) spis i vedlikehold(med mindre karbs enn vanlig) eller prøv deg i underskudd. Det er nok fett% i bunn og grunn som "ødelegger" for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel egentlig fått svarene over her. Men at fettlagring skyldes ihvertfall mcern og generelt litt for mye mat enn at du har kuttet ned på brysttrening.

Du bør fortsette å trene bryst, men ha gjerne dobbelt så mye trening for rygg og bakside skuldre for å jevne ut ubalansen. Markløft, chins, nedtrekk, roing og facepull er god medisin i rette doser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...