Gå til innhold

overtrent brystmuskler, hjelp?


jimmy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var ikke så gale det. Du holder greit spenn i ryggen. Skivene er litt små så du får litt lengre arbeidsvei enn normalt og kommer også litt lengre ned med hoften enn du hadde trengt. Sikkert noen av teknikkekspertene her som har litt flere tips, men dette er ihvertfall en fin start til å jobbe videre med.

Men du løfter ikke markløft i jeans :arghh::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for tilbakemelding :) skal nok bli litt flere skiver på stanga til sommeren ;)

Du trenger ikke flere skiver, men større skive;-) Du får fort litt lang bane når du bruker mindre skiver som i videoen.

Hoften din kan gjerne være litt høyere, samt stangen nærmere leggene når du starter løftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm.. Mindre bryst? ville trent mer rygg for å få DEN overkroppen jeg da=D

Den enkleste måten å bryte ned muskelmassen er å spise mindre enn det du trenger for å holde på vekta. men ville ikke anbefalt det.. ville bygd. blir aldri for stort=D

litt av en timeplan du har, føler jeg selv sliter med å ta tog fra asker til oslo hver dag, også bare få pressa inn to til tre økter i uka. men alt er vel mulig hvis du vil ;) det blir mer rygg øvelser fremover for meg + knebøy og markløft. takk for svar alle sammen:) dere er inspirerende og kunskapsrikende mennesker :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt av en timeplan du har, føler jeg selv sliter med å ta tog fra asker til oslo hver dag, også bare få pressa inn to til tre økter i uka. men alt er vel mulig hvis du vil ;) det blir mer rygg øvelser fremover for meg + knebøy og markløft. takk for svar alle sammen:) dere er inspirerende og kunskapsrikende mennesker :happy:

Trener 4dager i uka=) En fire split! har syk fremgang med det om dagen.

Man: bein

Tir: skuldre, armer

Ons: Fri

Tor: Bryst, tri

Fre: Rygg, bi

Lør: Fri

Søn: Wrestling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passer dette for meg? jeg har trent et år med styrke, og har vel akkurat startet med bein trening :blush: det er jo ikke så praktisk med tanke på at en skal gå litt iløpet av dagen etter økta. men har kommet igang iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo det er betryggende, har begynt å trene litt mer bryst, men har blitt et problem med klær, de passer i lengden, men blir veldig tettsittende i brystpartiet...

samme her .. 90% av t skjortene og skjorter er tight as f*** rundt bryst og armer og god plass rundt magen ;)

før var det omvendt hos meg , så du får se det positive i det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...