Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da jeg klarte min første hang-up og alle jeg klarte frem til jeg klarte både 10 og 13. Som tydeligvis var et passende tall å stagnere på. Fikk kyssesyken og mista treningslysten og nå må det jobbes for å komme tilbake dit!

Er vel ikke så voldsomt mye hva angår kilo, men var ganske fornøyd da jeg klarte 52 kg x 4 i bulgarsk utfall tidligere i høst. Men, man gir seg ikke der. Må bare skaffe drareimer så ikke manualene sklir ut av hendene mine :-D

Annonse

Kanonbra jobba!

Takk! Veien dit har vært så lang at jeg må år tilbake til da jeg satt 140 som mål! Så jeg går på skyer i kveld! Men gleden var kortvarig da 150 er et mye "rundere tall" Så det er det nye i siktet, å har det ikke travelt, ser jo at man kommer i mål med små steg framover over lang tid :)

Annonse

Er vel ikke så voldsomt mye hva angår kilo, men var ganske fornøyd da jeg klarte 52 kg x 4 i bulgarsk utfall tidligere i høst. Men, man gir seg ikke der. Må bare skaffe drareimer så ikke manualene sklir ut av hendene mine :-D

woh, ikke dårlig det.. tenker nok det brenner godt? Drareimer er i mangel hos meg også, irriterende å stoppe fordi manualen sklir ut liksom... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...