Gå til innhold

julegave til kvinnfolk/jente/dame/kjerring

Anbefalte innlegg

Man bør jo være klar over når man reiser i et muslimsk land at kvinnesynet der er anderledes enn her, og at man derfor må tilpasse seg andre regler. Nettopp derfor har jeg heller aldri forsøkt å "utfordre skjebnen" (så ja, kanskje litt deres feil).

Dog er det litt skremmende å tenke på at man der nede nesten oppfordrer til voldtekt ved å kle seg på en måte som i vesten blir kalt anstendig...:mellow:

Men dette har kanskje litt lite med julegaver å gjøre? Relevant på den måten at tur til Tyrkia/Egypt ikke er den beste gaven, kanskje? :p

..men vi gadd ikke ta på oss burkaen før vi gikk ut:p

Jepp, du burde gå for Kitchen Aid:D

Fortsetter under...

Man bør jo være klar over når man reiser i et muslimsk land at kvinnesynet der er anderledes enn her, og at man derfor må tilpasse seg andre regler. Nettopp derfor har jeg heller aldri forsøkt å "utfordre skjebnen" (så ja, kanskje litt deres feil).

Dog er det litt skremmende å tenke på at man der nede nesten oppfordrer til voldtekt ved å kle seg på en måte som i vesten blir kalt anstendig...:mellow:

Men dette har kanskje litt lite med julegaver å gjøre? Relevant på den måten at tur til Tyrkia/Egypt ikke er den beste gaven, kanskje? :p

..men vi gadd ikke ta på oss burkaen før vi gikk ut:p

Jepp, du burde gå for Kitchen Aid:D

Annonse

var absolutt ikke det jeg siktet til. var mere den "Slår aldri feil, hun blir helt vill av det." blir hun vill fordi hun blir glad? eller fordi hun reagerer på koffein..

Hun reagerer sterkt på koffein ja! Glad blir hun nesten aldri, hun later som ialfalll da.

Annonse

folkens, jeg trenger flere tips. har fått tak i 1 gave nå. men må nesten gi 1 til. til max 700+-

+Parfyme

+Øredobber

+Sko(!)

+Gavekort på en hudpleiesalong

+Et eller annet praktisk hun ønsker seg? Treningstøy? Sko? Ipod/mp3? Headset? Jakke? Rettetang? :p

+Smykketre i sølv

+Klokke

Synes parfyme er ein uting. Spesielt med tanke på kor mange som er allergisk osv.

Mest groteske parfymerelaterte man kan gjøre er å forsøke hauger med forskjellige lukter på ein flyplass før man skal ut å fly.

Sidestiller det med å drikke seg møkk dritings ca i det man går ombord.

pøh. en snill , omtenksom mann som er glad i å trene er tuusen ganger mer verdt enn diamanter :D MEN.. de er ikke så enkle å finne, da er det faktisk lettere å få tak i diamanter

Hva med en snill, omtenksom mann som er glad i å trene og gir deg diamanter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...