Jump to content
Guest Slettet

World Of Warcraft Tråden

Recommended Posts

Var nok ikke en liste tror jeg, han lå stabilt på rank 12-13 etter første gangen og bestemte seg for rank 14 en gang til fordi han hadde solgte 2h-sverdet eller noe sånt. tålmodig kar ;)

Fortsetter under...

Druid lvl 90 og to priest lvl 90. Alle horde. Spiller ikke lengre da rep grinding tar altfor lang tid. Valgte heller å fokusere på skole og trening i stedet.. Men jeg savner wow.. Kan hende jeg begynner å rp litt når jeg blir mer rutinert på studiet.

Har spilt WoW lenge(Korean Beta) og var super hardcore PvE i Vanilla(en av få som cleara Naxx). Skaffet meg også Grand Marshal i Vanilla. I TBC var jeg en casual PvPer grunnet at mye av tiden i TBC gikk til Forsvaret. I Wotlk Gikk jeg Hardcore igjen og var i en 5dager i Uken raid guild noe som resulterte i Server firsts og noen top 100 plasseringer. Cata startet casual men endte litt mer hardcore i en top 1000 guild(var en av de beste 25man norske).

Mainer om dagen Brewmaster Monk og guilden ligger på 8XX plass. Den har akkurat blitt downsiza fra 25 til 10man grunnet mye folk som har blitt litt lei, men vi som sitter igjen satser på litt god progress fram til 5.2 hvor vi skal trapp opp å prøve oss på en bedre plassering.

Guest Slettet

Update: Dinget 90 med priest,pala og warlock atm!

Tar sin tid når man først dinger, så priest/wlock er ikke spilt på etter ding haha! Mens har klart å blitt honored med golden lotus på paladin!-_- Taaaar laaang tid!

Smålvler også en monk atm!

Update: Dinget 90 med priest,pala og warlock atm!

Tar sin tid når man først dinger, så priest/wlock er ikke spilt på etter ding haha! Mens har klart å blitt honored med golden lotus på paladin!-_- Taaaar laaang tid!

Smålvler også en monk atm!

Hva vil det si å dinge? *newbie...don't shoot*

Annonse

Guest Slettet
Hva vil det si å dinge? *newbie...don't shoot*

"ding" aka få en lvl.. Dinget lvl 90 vil si at jeg har nådd lvl 90 :p

Spillet gir en fanfare/ding når du går opp en lvl.. Akkurat hvor dette oppsto er jeg usikker på, temmelig sikker på at det er et utrykk som er eldre enn WoW iallefall

Guest Slettet
Det lurer jeg også på, hvorfor heter det å dinge egentlig? :p

Har jeg ingen anelse om. Har vært sånn alltid haha:p Tror det var en eller anenn fyr som sikkert sa "ding" for å gjøre andre oppmerksom på at han fikk ny lvl :p men vet ikke!

tatt fra wowiki

Ding is a common exclamation used by players to announce to their friends and guild members when they reach a new level. Because of this, ding has taken on several auxiliary meanings, such as the act of a player or pet leveling up, the graphic associated with leveling up, etc. Originally, the sound effect when a character leveled in Everquest was a ding.

The introduction of an achievement for reaching a level that is a multiple of 10 has reduced the need to announce new levels. 'Ding' is still used when someone is excited about reaching a level that does not prompt an achievement announcement.

The appropriate response to 'ding' is grats.

Har en level 90 jeg, ikke planer om å få flere egentlig...målet mitt nå er å få tak i azure whelpling, men den dropper jo aldri, og jeg har ikke tenkt å betale 8000g for en på AH XD

Guest Slettet
Har en level 90 jeg, ikke planer om å få flere egentlig...målet mitt nå er å få tak i azure whelpling, men den dropper jo aldri, og jeg har ikke tenkt å betale 8000g for en på AH XD

Haha du er en pet collector eller?:)

Annonse

Haha du er en pet collector eller?:)

hehe hææ? (A) jaem, er vel det:P Typen rister bare oppgitt på hodet og ber meg gi opp...men ...BLÅ drage:D Jeg fikk pengu i gave da:D (elsker pingviner *peke på profilbildet*)

Guest Slettet
hehe hææ? (A) jaem, er vel det:p Typen rister bare oppgitt på hodet og ber meg gi opp...men ...BLÅ drage:D Jeg fikk pengu i gave da:D (elsker pingviner *peke på profilbildet*)

Haha.. Sliter med å få solgt "captured firefly" jeg-_-

Guest Slettet
Hehe, du er ikke pet collector eller? :p

Niks. Spiller wow for å slå ned horde/alliance og slå ned store slemme monstre!

Niks. Spiller wow for å slå ned horde/alliance og slå ned store slemme monstre!

Du spiller både horde og alliance? :p Skal levle opp en hunter også da, så jeg kan temme en rare løve^^ ....ooog det gikk nettopp opp for meg at jeg egentlig spiller pokemon-.- haha (jeg spiller battlegrounds og sånt også da, ikke baaare pet-samling)

Guest Slettet
Du spiller både horde og alliance? :p Skal levle opp en hunter også da, så jeg kan temme en rare løve^^ ....ooog det gikk nettopp opp for meg at jeg egentlig spiller pokemon-.- haha (jeg spiller battlegrounds og sånt også da, ikke baaare pet-samling)

Nja. startet på horde siden, så har noen der(86shaman,85pally og 85druid)..

Mens jeg spiller på en alliance server nå.. alt grunnet kompiser...(har 90pally,priest,wlock ally, og 86mage og 85rogue) haha!Mye av på/lvling-_-

Nja. startet på horde siden, så har noen der(86shaman,85pally og 85druid)..

Mens jeg spiller på en alliance server nå.. alt grunnet kompiser...(har 90pally,priest,wlock ally, og 86mage og 85rogue) haha!Mye av på/lvling-_-

såppass? :o