Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stiller meg bak alle som anbefaler Optimum Nutrition 100% Whey Gold Standard! Jeg har prøvd Double Rich Chocolate og vanilla, og digger de begge to! Vurderer å bestille meg en med Extreme Milk Chocolate da folk sier den er så fantastisk!

Stiller meg bak alle som anbefaler Optimum Nutrition 100% Whey Gold Standard! Jeg har prøvd Double Rich Chocolate og vanilla, og digger de begge to! Vurderer å bestille meg en med Extreme Milk Chocolate da folk sier den er så fantastisk!

Den er goooooooooooooood :D Jeg liker normaltvis faktisk ikke sjokoladen, men den er gooooooooooood :D

Bare nevner det; mange som sier at de ikke liker melk (skjønner ikke hvordan det ikke går an å like melk lol) er laktoseintollerante eller tåler ikke melk. Er ofte sånn at når folk sier at de blir dårlige av proteinpulver og at klager over at "det er så mye dritt i det og syntetisk og blabla" så kommer det frem at de heller ikke drikker melk, og at de da ikke tåler pulveret fordi de er laktoseintollerante (vanligste grunnen).

• 1 måned senere...

Annonse

Hei,

Jeg vil ha proteinpulver, men liker ikke melk. De fleste blander vel ut med melk, og de jeg har prøvd tidligere (for lenge, lenge siden), smakte lim når de ble blandet ut i vann, derfor lurer jeg på om noen her inne kan anbefale noe proteinpulver som smaker ok/bra med vann? Gjerne med sjokolade- eller vaniljesmak, ikke jordbær. ;)

Myoprotein mocca.

Ingen over, ingen under.

Takk for svar! De smakene høres gooooode ut! :hungry:

Vet dere om det går ann å bestille smaksprøver?

Og hva er forskjellen på kasein(?) og whey(?), er helt noob på dette feltet :unsure:

Gymgrossisten, myrevolution og norkost sender iallefall ut vareprøver. Få dem. Ingenting verre enn å bruke masse penger på noe som smaker dritt.

Noen som har noen tips for at proteinpulveret skal bli lettere "å få ned"? Jeg bruker dietprotein med jordbærsmak. Men sliter ekstremt med å få det ned og klarer ikke drikke halvparten før jeg må stoppe. Noen triks? Har prøvd både melk og vann..

Bytt proteinpulver. Det heter diet. Det burde være ett hint i seg selv.

Mandel og havre melk har også den fordelen at de er uten kolosterol. Sikkert verd å prøve ;)

Wow. Bare....wow.

Denne havner nok i en annen tråd på forumet.

Annonse

Myoprotein mocca.

Ingen over, ingen under.

Gymgrossisten, myrevolution og norkost sender iallefall ut vareprøver. Få dem. Ingenting verre enn å bruke masse penger på noe som smaker dritt.

Hva må man gjøre hvis man ønsker vareprøve på dette produktet da?

Shaken smaker mye bedre når det blandes med melk o.l. Jeg blir "funky" i magen av for mye melk, så jeg blander med soyamelk eller rismelk. Er MYE bedre enn å blande med vann.

Når det skal være sagt, ikke forvent at du skal ha en nydelig milk shake eller smoothie. Knall det i deg og smil. :cool:

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...