Gå til innhold

Sinte folk på gymmen ?


Heihopro

Anbefalte innlegg

Opplever sjeldent testobomber på gymmen, men hær om dagen hadde jeg en liten situasjon i garderoben.

En mann på rundt 30år er på vei ut av garderoben. Jeg står og skifter så han ber meg ikke gå med utesko i garderoben, "sorry, helt glemt at jeg hadde de på" holder på og kle av sko nr 2. fyren står der å ser på meg *knipse med fingrene til meg, peker mot døra*

Høyemannen: UT MED SKOA NÅ!

Jeg: ja må få de av først :)

Høyemannen: *vurderer meg* UT MED SKOA NÅ! *knipser og peker mot døra igjen

Jeg: Står du virkelig å knipser og skriker ut ordre til meg?!

Høyemannen: Ja, er fan ikke interessert i å gå i skiten din!

Jeg: ja skjønner det, men du står ikke å knipser til folk på den måten,har du ikke folkeskikk.Det godtar jeg ikke *reise seg opp*

litt fram og tilbake....

Høyemannen: Din jævla snørrvalp! *går ut av garderoben*

Første gang jeg opplever noe slikt på et treningsenter, kunne nok ha lagt meg flat og krøpet ut uten å skitne gulvet ytterligere. Men folk som bare skal breie seg irriterer meg.

Andre som har fått føle sinne fra noen på gymmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Overreagerte vel litt, men nå skal det sies at det er jævla irriterende med folk som går med utesko i garderoben. Der jeg trener står det klart og tydelig på hele tre forskjellige plasser at utesko er forbudt og likevel går de med dem opp. Er dem blind?? Så sånt sett skjønner jeg frustrasjonen til karen, men kunne sagt det på en annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overreagerte vel litt, men nå skal det sies at det er jævla irriterende med folk som går med utesko i garderoben. Der jeg trener står det klart og tydelig på hele tre forskjellige plasser at utesko er forbudt og likevel går de med dem opp. Er dem blind?? Så sånt sett skjønner jeg frustrasjonen til karen, men kunne sagt det på en annen måte.

Jaja men så er garderoben i kjelleren på mitt gym.obv ikke samme sak ;)

Men ut i fra at ingen har fortelt noen lignende historier virker jo norges gym befolkning snille:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...