Gå til innhold

Det beste og sunneste du spiser?


Ja9ta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

1 boks tunfisk og en moden avokado, most sammen (jeg liker'n litt chunky), på riskaker eller brødskiver (smak og behag), eller alene med masse krydder. Utrolig digg, at jeg ikke visste om dette før! Har blitt helt hektet og spiser det hver dag nå :hungry:

Eller liker jeg ovnsbakt laks med sesamfrø, raspet ingefær og hvitløk. Og kylling stekt i litt cocosa med chilli, ingefær og hvitløk. Freser raskt kyllingen i litt soyasaus og strør over sesamfrø på slutten for litt ekstra smak. Og alltid brokkolig og gulrot, ovnsbakt, stekt eller smørdampet. Mmmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, min favoritt!:

risnudler.w800.jpg

VeganMisjonen: Grønnsakstaver og risnudler i spicy peanøttsaus!!

Jeg elsker wok, og denne hjemmelagde woksausen er HIMMELSK! :D Jeg er verken vegetarianer eller veganer nå da, så jeg tilsetter kylling eller svinekjøtt i den.. :3 Namme! :love:

Tror jeg også måtte tilsatt kylling eller noe annet :D Det så veldig godt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååh, min favoritt!:

risnudler.w800.jpg

VeganMisjonen: Grønnsakstaver og risnudler i spicy peanøttsaus!!

Jeg elsker wok, og denne hjemmelagde woksausen er HIMMELSK! :D Jeg er verken vegetarianer eller veganer nå da, så jeg tilsetter kylling eller svinekjøtt i den.. :3 Namme! :love:

Jeg er megafan av veganmisjonen! Åh, jeg har funnet så mye inspirasjon og god mat der. En fantastisk matblogg! Og den middagen der, nam :hungry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullkorns Tortilla med kylling, tomat, agurk, avokado, cottage cheese og salsa saus :)

Salsa saus kan man også lage enkelt selv: Ordentlig tomat (da mener jeg god rød tomat), Jalapenos, løk, koriander, hvitløk om ønskelig! Alt skal selvfølgelig finhakkes

Og kjøttboller med byggris:

Bruk morter og knus sesam frø

Grill/stek 1 Aubergine, 1 chilli (uten frø lr med spørs hvor sterkt man vil ha d), 1 hvitløk, salt og pepper.

Putt knuste sesamfrø, og alt det stekte i foodpr. Smak om det er sterkt nok, tilsett mer av ønskelig (denne basen kan å brukes som dip til grønnsaker), husk at man skal blande en karbonadedeig og 2 egg i den sulamitten der, så det SKAL være sterkt :) Stekes

Serveres med byggris blandet med erter og gulrot, eller en tomat salat..

NAM!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh, det er så altfor mye!

- speltlompe med mager kesam, kanel og sukrin

- cottage cheese med jordbærsyltetøy

- taco

- kylling i kokosmelk

- hjemmelaget pizza med grovbunn

- jordbær og mager vaniljekesam

- mammas hjemmelagde kjøttkaker

- tunfisksalat

- lavkarbobrød med peanøttsmør

- egg og omelett

og slik kunne jeg fortsatt i en evighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...