Gå til innhold

Selvbruning som ikke blir gul?


Synan

Anbefalte innlegg

Hei :)

Er det noen som har gode erfaringer med selbruningskremer (eller spray eller mousse eller hvasomhelst) som ikke blir gule (og selvsagt heller ikke oransje)? Jeg har en gylden undertone i huden, og blir seendes ut som en kylling dersom jeg bruker produktene man får i "vanlige" butikker i Norge (har prøvd en del) :blush: Prøver å slutte med solarium, men hadde vært så fint å slippe å se død ut hele vinteren fordet :)

Ser etter produkter til både kropp og ansikt, og det kan godt være Gradual Tan-kremer også.

Takk for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns st. tropez gir farge som ikke er for gul. Den har grønne toner i seg (nei, du blir ikke shrek i trynet :p ) som gjør at fargen fremstår dypere og ikke fullt så orange. De har både instant tan, self tan og gradual tan, i tillegg til ansiktskremer.

St Tropez er veldig bra

Har brukt gradual tan-en nå i det siste, men burde kanskje valgt en mørkere nyanse ettersom jeg fremdeles ikke ser noe forskjell og flaska snart er tom :p Ser de både har spray, mousse og krem, har dere erfaringer med noen av disse? :)

Denne er min favoritt! Jeg pleier å blande den ut med body lotion nå om høsten/vinteren, siden man blir veldig brun av den. Brunfargen i seg selv ser veldig naturlig ut da, men å gå fra likblek til solbrun på én natt er det kanskje ikke så veldig naturlig. ;)

Veldig brun høres ganske risky ut for en som ikke har helt peiling på det her :p Er det lett å få skjolder når man blander den med bodylotion? Og blander du den ut i en kopp eller noe først, eller bare i hendene? Sorry fjerne spm, men er skikkelig newb :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker den samme som Ann-Kristin innimellom, og er kjempefornøyd! Har ikke fått skjolder en eneste gang :) Selv om den ser veldig brun ut i flaska blir fargen naturlig og jeg synes ikke den blir ekstremt brun på, med mindre du bruker en stor mengde. Jeg pleier å ta to pump med brunfarge og en liten dært med bodylotion per lår, og ett pump med farge og en tilsvarende dæsj med bodylotion per legg :) Da blir beina omtrent like brune som restene av sommerfargen jeg har på mage og armer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ofte blir selvbruningen mer gul om man ikke husker å rense og peele huden regelmessig. Peel huden før du påfører selvbruning, og ikke ta på body lotion o.l før selvbruning. Da sitter den dårligere. Det finnes mange bra selvbruningskremer, men vær forsiktig med hva du faktisk velger, da det finnes veldig mye forskjellig og skumle ingredienser :p Hvis du vil ha et godt resultat kan du også vurdere å gå i en salong de tilbyr behandlingen, da de ofte bruker et spraytan apparat som i de fleste tilfeller blir noe mindre skjoldete enn om man skulle gjøre det selv. Tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig brun høres ganske risky ut for en som ikke har helt peiling på det her :p Er det lett å få skjolder når man blander den med bodylotion? Og blander du den ut i en kopp eller noe først, eller bare i hendene? Sorry fjerne spm, men er skikkelig newb :blush:

Veldig brun var kanskje en liten overdrivelse; jeg mente mest at man kan gå fra å være likblek til å bli solbrun på én påføring. :) Jeg får sjelden skjolder verken med eller uten bodylotion. (Jeg synes kanskje det er lettere med body lotion, for hvis man har litt tørr hud glir den lettere på liksom.) Det eneste er rundt håndleddet og oppå hendene hvor jeg ofte noober litt, hehe. Jeg har body lotion med pumpe, så jeg pleier å ta ett pump fra hver i hånda også blande litt der bare, før jeg smører det utover. (y) Anbefaler på det sterkeste å kjøpe engangshansker da, for kan se for meg at fargen setter seg ganske fort i håndflatene, og da trenger man ikke å stresse for å bli ferdig med påføringa heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Ja, det var akkurat det jeg også tenkte! Hun vil sikkert ha en snodig hudfarge slik som disse gutta, og helst med et fint skille rundt hårfestet. Ja, forresten dette er nok nummeret!

Takker og bukker, you just made my day :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt gul av alt jeg har prøvd. Har gyllentoner i håret og blir ikke fort brun, men fargen min er gyllen.

Får se om jeg tester noe som er i denne tråden:D

St.Tropez blir jeg gul av :(

Tror jeg skal prøve denne Faux Tan-greia, bare jeg får surra meg til en butikk og sjekka ut fargene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...