Gå til innhold

Er det noen som er veldig glad i Skittles??


FatUnicorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

I all dønn seriøsitet så ble det navnetrekking! Etter lengre leting etter en penn fant jeg til slutt en blyant som pappa har glemt igjen etter litt oppussing han har vært leid inn til! Woot! Hvem har penner liggende rundt omkring??

post-19131-14440906160976_thumb.jpg

Neste steg: Finn en hatt. Ja, ehm - jeg har ikke det. Sto oppgitt på kjøkkenet og tenkte dafaq!! Snudde meg og fant en bolle fra ikea:happy:

post-19131-14440906161647_thumb.jpg

Flaks at telefonen dekka ansiktet mitt!!!!

And the winner is.... *drum roll*

...turn your head and get ready!!!

post-19131-1444090616448_thumb.jpg

Grattis Dag !!! You da winnah!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ein periode for mange år tilbake der eg kjøpte billig frå USA. Fungerte knall det, men det kan fort bli for mykje.

Jeg spiste ikke så mye godteri da jeg bodde i USA for sjokolade er favoritten, og amerikansk sjokkis funker dårlig. Men Skittles likte jeg, og da vertsmora mi kom på besøk i vår ba jeg henne så pent å ta med litt Skittles. Jeg tenkte hun tok med en sånn liten pose med 50g eller noe sånt? Men neida, det ble stooor pose :p Og som sagt, når den først blir åpna, ja da blir den borte også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...