Kirill W. Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 "SIGGA skrev: Tuba, du er mitt største fitnessbloggen-crush <3 Hendene av fatet, jeg så han først. Tuba 1 Siter
Gjest Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 "Kirill W. skrev: Hendene av fatet, jeg så han først. heeeelll NO Siter
Kirill W. Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 "SIGGA skrev: heeeelll NO Tlviken, Drlegendary, Tuba og 1 annen 4 Siter
Tuba Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 "SIGGA skrev: Tuba, du er mitt største fitnessbloggen-crush <3 Det er søtt at dykk slåss om meg. Men dykk er litt sein begge to. Siter
Kirill W. Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 "Tuba skrev: Det er søtt at dykk slåss om meg. Men dykk er litt sein begge to. Du får lære dama di å dele ^^ Siter
oslove Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 "SIGGA skrev: Tuba, du er mitt største fitnessbloggen-crush <3 +1 Tuba 1 Siter
Tuba Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 "Kirill W. skrev: Du får lære dama di å dele ^^ Eg er ein gamal mann, har ikkje nok energi til å levere ut til alle som vil ha. I tillegg har eg verdens minste penis. Oki, kanskje ikkje verdens minste, men eg har pallplass. Heldigvis er det ikkje størrelsen det kjem an på, men dreiemomentet. T-bone og Kirill W. 2 Siter
Kirill W. Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 "Tuba skrev: Eg er ein gamal mann, har ikkje nok energi til å levere ut til alle som vil ha. I tillegg har eg verdens minste penis. Oki, kanskje ikkje verdens minste, men eg har pallplass. Heldigvis er det ikkje størrelsen det kjem an på, men dreiemomentet. Min e kanskje kort, men DÆVEN den e tynn. Tuba 1 Siter
ErikH Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 "Tuba skrev: Eg er ein gamal mann, har ikkje nok energi til å levere ut til alle som vil ha. I tillegg har eg verdens minste penis. Oki, kanskje ikkje verdens minste, men eg har pallplass. Heldigvis er det ikkje størrelsen det kjem an på, men dreiemomentet. Har alltid trodd det var m/s som gjalt, og ikke Nm :/ kim 1 Siter
Tuba Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 "ErikH skrev: Har alltid trodd det var m/s som gjalt, og ikke Nm :/ Då trur eg du har tatt litt feil. Siter
ErikH Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 "Tuba skrev: Då trur eg du har tatt litt feil. Åfaen.. Siter
Mineraltilskudd Skrevet 5. januar 2013 Skrevet 5. januar 2013 Introducing beta-female: Gutt status: Eg kjøre idag visst någen trenge taxi,bare å ringa på xxxxxxxx Jente: Hente du meg på hommå så kan eg ver me.deg å kjøra....åååååå bare seeeeeeee på dg hehe....kos dg me kjøring vennen du e goe så holdt ud ein ekta synder:) ALDRI MARR SANT. Drlegendary, TheThomas, Gompen og 3 andre 6 Siter
Sondre Aalbotsjord Skrevet 5. januar 2013 Skrevet 5. januar 2013 "Lloyd skrev: I want to be leaf. bahahahahahhaha, se på kommentarene øverst. ratchet1215 1 month ago I really don't understand the connection between pissing yourself in front of a crowd and getting your girlfriend back. Reply · 42 Luke McQueen 1 month ago What do you suggest I do then? Reply · 8 in reply to ratchet1215 michel lang 12 hours ago stop being a beta phaggot Reply · 6 in reply to Luke McQueen Luke McQueen 8 hours ago What's a beta? Reply · in reply to michel lang Kirill W., Gompen og Lloyd 3 Siter
Lloyd Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Skrevet 5. januar 2013 "Frk. Sondre skrev: bahahahahahhaha, se på kommentarene øverst. ratchet1215 1 month ago I really don't understand the connection between pissing yourself in front of a crowd and getting your girlfriend back. Reply · 42 Luke McQueen 1 month ago What do you suggest I do then? Reply · 8 in reply to ratchet1215 michel lang 12 hours ago stop being a beta phaggot Reply · 6 in reply to Luke McQueen Luke McQueen 8 hours ago What's a beta? Reply · in reply to michel lang Jeg vet ... *sigh* Siter
Gamla Skrevet 7. januar 2013 Skrevet 7. januar 2013 Posta den i feil tråd først, men men.. Lloyd 1 Siter
Sondre Bjørnvold Bakken Skrevet 8. januar 2013 Skrevet 8. januar 2013 "Frk. Sondre skrev: Hahaha, denne fikk meg til å le høyt! Det trikset skal jeg prøve! TEW og Gompen 2 Siter
Sondre Aalbotsjord Skrevet 8. januar 2013 Skrevet 8. januar 2013 Jeg presenterer *trommesolo* Årets Beta! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.