Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg siktet til Dag, men godt å se at du har den profesjonelle tonen i boks.

Du siktet til Dag, men siterte mitt innlegg?! Du kan prøve å ro deg ut så mye du bare vil. Du har driti på draget, Sandvik!

Og hvor er den uprofesjonelle tonen min, om jeg tørr spørre?

Edit: Om du siktet til denne: "Nei, og det har jeg heller ikke hevdet. Se til og les hva jeg skrev - så ser du at du nettopp gikk på en smell - selv!" Så var det for å vise deg at du ikke leste over det jeg skrev tidligere. Noe du vil andre skal gjøre.

Fortsetter under...

Du siktet til Dag, men siterte mitt innlegg?! Du kan prøve å ro deg ut så mye du bare vil. Du har driti på draget, Sandvik!

Og hvor er den uprofesjonelle tonen min, om jeg tørr spørre?

"Det har jeg da også gjort. Standardisert er vel noe av det lengste man kan komme unna personlig tilpasning.

Om man ikke vil lese det som allerede er skrevet så kan jeg ikke være til hjelp."

Det var svaret mitt til din kritikk av mine tidligere tilbakemeldinger. Jeg siterer selvsagt deg når jeg snakker til deg.

Den uprofesjonelle tonen ligger vel i den siste setningen din.

Jeg hadde egentlig tenkt å gi meg nå, men siden du absolutt drar inn dette så kan du gjerne vise meg hvor står det at dette er et standardisert treningsprogram i teksten din. Jeg leste faktisk hele innlegget før jeg spurte. Og det nærmeste du kommer til å si noe slikt er hvor du skriver at du tidligere har hatt standardiserte treningskonsepter og viser til resultater av disse.

Man får jo oppgitt hva man får. Pleier ikke å ha for vane å oppgi hva man ikke får.

Dette gidder jeg ikke, Sandvik! Dette er bare flaut for din del. Jeg har sagt hva jeg mener, og lar deg feie for din egen dør.

Vil råde de fleste til å styre unna samtaler med denne, Mr Sandvik! Spesielt hvis du er ute etter profesjonelle samtaler og holdninger.

Dette gidder jeg ikke, Sandvik! Dette er bare flaut for din del. Jeg har sagt hva jeg mener, og lar deg feie for din egen dør.

Vil råde de fleste til å styre unna samtaler med denne, Mr Sandvik! Spesielt hvis du er ute etter profesjonelle samtaler og holdninger.

Ja, det råder jeg også til. ;)

Ja Gud forby, humor er fali

Annonse

Ja Gud forby, humor er fali

Ingenting galt med humor i min bok. Jeg liker morsomme folk, merkelig nok. Men man bør gjerne klare kombinere dette med en viss form for saklighet. Møter jeg en selger i en butikk så syns jeg det er helt fint om han er morsom å får meg til å trekke på smilebåndet, men om alle mine spørsmål blir møtt med spøk og ingen svar så er det begrenset hvor lenge jeg gidder holde på.

Ingenting galt med humor i min bok. Jeg liker morsomme folk, merkelig nok. Men man bør gjerne klare kombinere dette med en viss form for saklighet. Møter jeg en selger i en butikk så syns jeg det er helt fint om han er morsom å får meg til å trekke på smilebåndet, men om alle mine spørsmål blir møtt med spøk og ingen svar så er det begrenset hvor lenge jeg gidder holde på.

Innlegg 2 var jo et konkret svar. Bør uansett være klart nå. :)

Programmene hans er både motiverende og anerledes enn de som finnes gratis på nett, jeg mener de absolutt er verdt 700kr :)

Men så lenge det er standardiserte programmer så er det vel heller ingenting i veien for å gå sammen en gjeng og spleise om man syns det er dyrt (just sayin) ;)

Annonse

Men så lenge det er standardiserte programmer så er det vel heller ingenting i veien for å gå sammen en gjeng og spleise om man syns det er dyrt (just sayin) ;)

Det er vell dette Sandvik lever av, så å gjøre det er vell direkte ufint, også ulovlig til en viss grad.

Og de standardiserte treningsprogrammene man finne gratis på nett kan ikke måle seg med Sandvik sine opplegg.

Det er vell dette Sandvik lever av, så å gjøre det er vell direkte ufint, også ulovlig til en viss grad.

Og de standardiserte treningsprogrammene man finne gratis på nett kan ikke måle seg med Sandvik sine opplegg.

På hvilken måte er det ulovlig? Er det ulovlig å kjøpe en film og se den sammen med kompisene dine? Bryter du loven hvis du låner bort avisa du har kjøpt? Er det ulovlig for to medstudenter å spleise på skolebøker?

På hvilken måte er det ulovlig? Er det ulovlig å kjøpe en film og se den sammen med kompisene dine? Bryter du loven hvis du låner bort avisa du har kjøpt? Er det ulovlig for to medstudenter å spleise på skolebøker?

Siterer fra Project Big Guns boken "Ingen del av denne manualen kan bli reprodusert eller overfør av noe slag, elektronisk eller mekanisk, inkludert fax, fotokopi, opptak eller andre lagringsmåter, bortsett fra kjøperens PERSONLIGE BRUK"

Kan jo spør Eirik Sandvik?

Jeg vet ikke om Sandvik er her, men jeg har veldig lyst til å fokusere på muskelvekst/vektoppgang, samtidig som jeg ikke vil bli feit. Håper alternativene han kommer med innenfor kostholdet kan legge opp til et slikt fokus (?). Jeg veier pdd. relativt lite, men jeg er sånn at jeg må ha klare retningslinjer for hva jeg må spise etc.

Hvis du vil bli skikkelig sterk, så spiser du mye, sover mye og trener seriøst. Om du i tillegg skal drive å bekymre deg om fettprosent, så blir det bare tull. Når du skal kjøre en bil, sitter du og tråkker ned bremsen samtidig?

Siterer fra Project Big Guns boken "Ingen del av denne manualen kan bli reprodusert eller overfør av noe slag, elektronisk eller mekanisk, inkludert fax, fotokopi, opptak eller andre lagringsmåter, bortsett fra kjøperens PERSONLIGE BRUK"

Kan jo spør Eirik Sandvik?

Nei, man jo ikke kopiere programmet og videredistribuere det. Men det er ingen lov som tilsier at du ikke kan la kompisen din lese programmet, selv om han skriver at det kun er for personlig bruk. Så det var bare for å pirke ;)

Nei, man jo ikke kopiere programmet og videredistribuere det. Men det er ingen lov som tilsier at du ikke kan la kompisen din lese programmet, selv om han skriver at det kun er for personlig bruk. Så det var bare for å pirke ;)

Såklart, men er en viss forskjell på å vise andre programmet og på å la flere spleise på et opplegg til 1 person og dermed la for eksempel 5 personer bruke av det ene opplegget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...