Gå til innhold

Jenter (og gutter?), styrketrening med musikk?


IngvildK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stereo Bluetooth Headset BTH-002 - X-life

Så kan du ha telefonen hvor du vil. Jeg pleier å legge den fra meg nært der jeg trener, eller så har jeg den på armen.

Jeg har røket 4 headset siste året på trening. Så er så langt superfornøyd med tråløst headset! :D

Hehe, har røket noen her også :p Det er akkurat disse jeg har sett på! Ser det står rekkevidde på 10 meter, stemmer det? Synes ofte det står at trådløse duppeditter har litt lengre rekkevidde på papiret enn i "virkeligheten"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det fungerer når man er flatbrystet ^^

For min del så ville jeg sagt at det ike vil ha noe å si, men det handler vel mer om at jeg blir svett på brystkassa og, ikke bare på puppene( pleide å ha ipoden oppe ved stoppene på bhen ikke lenger nede). Ipoden reagerer jo på fuktighet samme hvor den er plassert om det er mellom puppene eller om det er oppe ved halsen er jo ett fett ;)

Men hvor svett du blir vil jo være en avgjørende faktor da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har røket noen her også :p Det er akkurat disse jeg har sett på! Ser det står rekkevidde på 10 meter, stemmer det? Synes ofte det står at trådløse duppeditter har litt lengre rekkevidde på papiret enn i "virkeligheten"...

Rekkevidden på 10 meter stemmer nok ganske bra hvis det da er luftlinje uten vegger eller andre store ting som kan stå i veien. Jeg pleier å slenge fra meg telefonen ved racket jeg trener og har ingen problem med å bevege meg rundt om jeg trenger mer vekter eller andre ting.

Hvordan er lyden i det headsetet? :)

Lyder er mer en bra nok i mine ører. Men det sies jo av seg selv at du ikke får samme kvalitet som ved tråd. Men har ikke gått til at lyden er dårlig og det er nok volum i headsettet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er isoleringen av støy EduardKhil ? Er rimelig fult dær jeg trener og er glad i ørepropper som kan stenge verden ute :D

De er dårlig på isolering av støy. Er ganske små "pads" som ikke dekker hele øret. Men jeg valgte disse siden store "pads" som dekker hele øret gjør at man blir så fort svett. Vil helst slippe vannoppsamling i øregangene :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er isoleringen av støy EduardKhil ? Er rimelig fult dær jeg trener og er glad i ørepropper som kan stenge verden ute :D

Proppar er suverent. Einaste som kan måle seg er aktivt eller passivt dempa klokker, men det blir litt mykje. Eg tok ut proppane her ein dag og høyrte plutseleg kor mykje bråk det var der inne. Musikken og sånn er no ein ting, men all støyen frå metallplater, stenger osv. var grusom.

Shure-SE315-210x130.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører på et band som heter Silence. Det er helt fantastisk. Jeg trenger ikke å huske på å lade opp mp3-spilleren, jeg trenger ikke å abonnere på spotify, jeg må ikke huske på ledninger og headphones, og de spiller like bra uansett hvor og når jeg trener. I tillegg føler jeg at dette bandet virkelig får meg til å ha den korrekte psykiske innstilling og at det bare handler om meg og treningen. Silence FTW!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører på et band som heter Silence. Det er helt fantastisk. Jeg trenger ikke å huske på å lade opp mp3-spilleren, jeg trenger ikke å abonnere på spotify, jeg må ikke huske på ledninger og headphones, og de spiller like bra uansett hvor og når jeg trener. I tillegg føler jeg at dette bandet virkelig får meg til å ha den korrekte psykiske innstilling og at det bare handler om meg og treningen. Silence FTW!

Fint så lenge ein har privat treningssenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før hadde jeg ipoden liggende i bhen, før jeg kjøpte en shuffle som kan klipses hvor som helst. Ellers har jeg mobilen i lomma på tightsen. Trer kabelen gjennom tøyet, så slipper den å dingle ;)

Svarte, her har jeg hatt ipoden min i bh'n det siste året, jeg har jo faktisk klips på den..! (feeling like the biggest idot in the world atm) I morgen blir det forandringer :facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg hater å ha ting på armen, og syntes det er umulig å finne bukser/tights som er behagelige og har lommer. Jeg er avhengig av å fikle med mobilen hele tiden også, har spesielle sanger til spesielle øvelser osv..Nå trener jeg enten i tjukke joggebukser med lommer (som fort blir varmt) ellers så har jeg på meg en sånn her: SPT Mini . Den er liten og diskret, innbiller jeg meg hvertfall, og den funker veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt meg en tinytiny mp3-spiller kun for treningøkt med klipp til under 400 kroner. Kan heller bruker tid på å finne ut en treningspilleliste enn å knø med hvor jeg skal stappe spilleren.

Jeg har ingen interesse av spotify, ipod, bluetooth etc... Det bør vel nevnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...