Gå til innhold

Jenter! Hva slags truser trener dere i? (Ja, seriøst. :p )

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Hehe, arti samtaletema :confused: ... når sant skal sies så trener jeg også i string... MEN jeg eier ei hel skuffe med tynne, (nærmest) sømløse, svarte eller hvite truser/hipsters fra Lindex.

Absolutt å anbefale :thumbsup:

Skrevet

Trener også i string! Funker ikke med noe annet enn det, da blir det bare ubehag og irritasjonsmoment no.1 som ødelegger økta :p

Bruker de med blonder (kalt rulletruser), eller noen i et glatt stoff fra.. h&m? Haha, jeg husker ikke :D

Annonse

Skrevet

Braziliana, eneste som både er pent og som ikke synes under - er dessuten fantastisk gode å gå i, merker ikke at du har de på :) Eneste minuset er at jeg aldri har sett det i Norge, så jeg hamstrer når jeg er i Italia - Intimissimi har det aller beste <3

Skrevet
  "InaL skrev:
Braziliana, eneste som både er pent og som ikke synes under - er dessuten fantastisk gode å gå i, merker ikke at du har de på :) Eneste minuset er at jeg aldri har sett det i Norge, så jeg hamstrer når jeg er i Italia - Intimissimi har det aller beste <3

*Søker på google* "Braziliana", men finner ikke noe. Hva er det?

Skrevet

Her går det i string, selv om jeg eier minst like mange hipstere. Siden alt havner opp i rompa uansett så synest jeg det er like greit med truser som allerede er der:p Hipstere har jeg rett og slett gitt opp, og de har blitt nedgradert til sovetruser.

Annonse

Skrevet

Oi! Kanskje jeg burde forandre meg på trusefronten? Men alle dere som sier "trener i string", bruker dere det ellers også? Jeg synes jeg får så stygg rompe i den type truse:meh:. Vanlig truse er også veldig usexy, boxere er heller ikke pent, men sånn halvstring/hipster-greie er bra. MEN de viser relativt godt under treningsbuksa. Ikke på en sånn måte at jeg skjemmes, men jeg er fullt klar over at det eksisterer en trusekant, men i frykt for å gå tilbake til string...gud, jeg husker den perioden. Og ja, æsj, rompa er ikke fin i slikt! Men er det verd å bruke sånn under treningsbuksa?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...