Gå til innhold

Politihøgskolen opptak 2013


Aaandreaaa

Anbefalte innlegg

Det går så bra så. Det halvåret du har foran deg kommer du til å gjøre stor framgang på såfremt du følger en god plan hele veien. Da burde ikke noen av kravene bli noe stress. ;)

Takk, godt med beroligende tilbakemelding :)

Tøft i starten når man sitter der som et gigantisk spørsmålstegn, men øvelse gjør mester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Fornøyd med skolen i Bodø? Har hørt at det er den beste skolen resultatmessig...!?

Ekstremt fornøyd! Det stemmer det, det er lavest snitt for å komme inn på skolen, men karakterene er best av de fire skolene :)

Ekstremt bra lærere, akkurat passe stort nok, man får personlig forhold til lærerne hvis man vil, jeg vil si gode lokaler, Universitetet i Nordland ligger rett ved siden av, kjekt med større miljø av studenter enn kun politi, kjekt det og! Jeg føler ihvertfall at Oslo ville blitt for stort, så jeg er knallfornøyd med Bodø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt fornøyd! Det stemmer det, det er lavest snitt for å komme inn på skolen, men karakterene er best av de fire skolene :)

Ekstremt bra lærere, akkurat passe stort nok, man får personlig forhold til lærerne hvis man vil, jeg vil si gode lokaler, Universitetet i Nordland ligger rett ved siden av, kjekt med større miljø av studenter enn kun politi, kjekt det og! Jeg føler ihvertfall at Oslo ville blitt for stort, så jeg er knallfornøyd med Bodø!

Tror majoriteten av studentene sier det samme om sine studiesteder. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bedre føre var enn etter snar. ;) Men hva hvis det plutselig ikke går greit? :p

Har hatt samme legen siden jeg var tre år gammel, tror det skal gå fint :p Har ALDRI opplevd at jeg må vente. :) Uansett er jeg blitt veldig usikker på om jeg har lyst til å søke PHS igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var myye lengre ventetid på slike ting som ikke var noe hast, men fikk time nesten med en gang..

Men ja, som Martin Augustus sier, så er det jo 6 måneder :)

Hvorfor er du usikker?

Er usikker fordi synet mitt på politi stadig blir verre, og så blir det ikke bedre av hva enkelte har skrevet her inne på gruppa tidligere. Jeg tjener i tillegg bedre i jobben jeg er i nå, samtidig som jeg ikke har like strenge krav til meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...