Gå til innhold

Cornelis Elander


Eplet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

haters gonna hate..

Det han gjør funker jo tydeligvis for ham - og han er fornøyd selv.. Jeg kan ikke se hvordan noen av oss har grunnlag for å kritisere denne fyren basert på det lille som skrives her. Slike uttalelser som siteres her dras ofte ut av sammenheng for å engasjere..

SPread Joy - not hate..eller noe sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke fyren, og han er sikkert kjempeflink:)

Kjenner godt til hvordan journalister vrir og vender på sitater, så bryr meg sjelden om hva jeg leser, men selvfølgelig spennende å lese det han selv skriver.CORNELIS ELANDER - - Hva er viktigst av kondisjonstrening og styrketrening?- Side2

De fleste pt`er jeg kjenner pleier å bruke utdanning og erfaring som markedsføring, men det eneste jeg er i stand til å finne om Cornelis er at han er Hollywood pt. Hadde vært gøy å vite litt mer om hvilken bakgrunn han har:) Det er velkjent at dette ikke betyr noe for folk flest, men jeg synes det har betydning. For meg er kunnskap mer enn bra pec`s;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke fyren, og han er sikkert kjempeflink:)

Kjenner godt til hvordan journalister vrir og vender på sitater, så bryr meg sjelden om hva jeg leser, men selvfølgelig spennende å lese det han selv skriver.CORNELIS ELANDER - - Hva er viktigst av kondisjonstrening og styrketrening?- Side2

De fleste pt`er jeg kjenner pleier å bruke utdanning og erfaring som markedsføring, men det eneste jeg er i stand til å finne om Cornelis er at han er Hollywood pt. Hadde vært gøy å vite litt mer om hvilken bakgrunn han har:) Det er velkjent at dette ikke betyr noe for folk flest, men jeg synes det har betydning. For meg er kunnskap mer enn bra pec`s;)

Mener du at swole ikke = kunnskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at swole ikke = kunnskap?

vil nok påstå at sammenhengen ikke alltid er lineær nei;)

Men det hadde jo virkelig vært noe. Mange sentere klasifiserer sine trenere på bakgrunn av utdanning og erfaring. Ville jo vært mye enklere å å bassere seg på diverse cm mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pp hans egen hjemmeside viser han til en PT-utdannelse. Noe ukjent for min del, men dog en utdannelse;

Cornelis Elander | October 3, 2011 at 12:09 am | Reply

Hei du! Jeg har bl.a. en Master Trainer utdannelse, BA i Fine Arts, og en master i Filmmaking.

Jeg så det. For alt jeg vet har han en anerkjent Pt utdannelse som gir topp kompetanse:) Bare synd han velger å ikke svare noen av de som har spurt på siden hva slags eller hvor han har den fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men den spørsmålstrunden, her er utvalgte sitater fra svarene:

Helt klart lurest å fordele det på forskjellige muskelgrupper.

For best resultat bør du helt klart dele muskelgruppene litt mer opp, og jeg ville heller anbefalt å for eksempel hatt 3 individuelle treningsøkter.

Mange liker å mene at det er helt ubetydelig den effekten f.eks. et proteintilskudd kan gi, men er du seriøs med styrketreningen mener jeg du bør gå til anskaffelse av et proteinpulver/-tilskudd. De som mener noe annet vet ikke hva de snakker om, og for oss som virkelig trener hardt nok er det nær umulig å få i seg nok protein kun gjennom "sunn, norsk mat".

jeg mener en PT bør se rimelig bra trent ut - på samme måte som jeg liker at tannlegen min selv har fine tenner, og at frisøren bryr seg om sitt eget hår

Uansett er det viktig at man får i seg frokost, og dette ER kanskje dagens viktigste måltid!!

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...