Gå til innhold

Slimfit overdel til trente gutter/menn?

Anbefalte innlegg

Hey!

Har kikka litt på overdler i det siste... type skjorter, t-skjorter, jakker+++ og har et problem: Ingen ting passer. En M-skjorte blir passe rundt magen og alt for liten over skuldra/kassa og lengden på armer. L Blir som regel for stor rundt magen, passe/for liten rundt skuldre/kasse og passe armlengde... XL passer som regel over skuldre/kasse, men alt for stor overlat ellers. Har vært på de fleste "vanlige" kleskjeder og det samme skjer på alle. Er det noen som vet om et merke eller en butikk som har skjorter/andre overdeler med en bedre passform? Håper å slippe skreddern :p

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/14030-slimfit-overdel-til-trente-guttermenn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner igjen det problemet der. Har du prøvd Zara? Der fant jeg en skjorte i størrelsen "superslim fit" som passet bra. Da kan du gå opp i størrelse uten at det blir alt for stort rundt magen ;)

Kult! Hva snakker vi av prisklasse?

Koster ikke skreddern skjorta?.... Hva snakker vi av pris?

Annonse

Tipper det går under slimfit i nettbutikken. Dobbeltsjekket med skjorta nå - står tydelig "superslim fit" :) Ta deg en tur innom Zara i Karl johans gate. Mye fint der ;)

Tusen takk for tipset. tar turen i morra tenker jeg ;)

...Holder tråden åpen i håp om at noen flere vet om andre butikker/merker/typer klær som funker for oss som er superslim fit :p

De som jeg vet om syr skjorter her i stavanger tar vertfall 1500 vis jeg ikke husker feil. Men de selger og skjorter som faktisk har ganske nice passform. For de som de selger i vanlige butikker blir alt for stram i ryggen når de er slimfit.. Å vis du ikke har slimfit så blir de jo typen telt haha

Jeg har ikke erfaring med skjorter fra Riccovero, men har lest at disse skal være veldig gode og passe godt til veltrente menn. :D

Selv skal jeg bestille meg denne godbiten når det nærmer seg jul.

Den var badass! Men det var prisen og :p

Annonse

Jeg ville bare gått direkte til skredder. I disse dager kan man få billige skreddersydde skjorter på nett.

Sjekk ut Custom Shirts, Tailored Shirts, Dress Shirts | Modern Tailor Custom Tailored Suits and Shirts

Du måler deg selv, velger stoff og design, betaler og får skjorta i posten. Ganske enkelt og greit. Utvalget av forskjellig design i den butikken tror jeg ikke mange kan matche.

Hei

Jeg har hatt samme problemet selv. Skjorter blir enten for kort over øvre rygg eller for stor rundt magen. Har hatt det samme problemet når det gjelder dress, som alltid må tilpasses og sendes til skredder 3-4 ganger.

Jeg kan virkelig anbefale skjorter fra Riccovero, riccovero webshop. Kjøper alle skjortene min fra de. De passer perfekt samtidig som de er noen av de kuleste skjortene på markedet (etter min smak ;) ) (y)

Men sett bort fra tilbud så ligger skjortene fra rundt 1000,- og oppover. Men verdt det i mine øyne :)

Håper det hjelper :)

DSquared har gjerne fint snitt for oss med litt brystmuskler. Samme med Balmain.

Bare synd at det er forjævlig stygt og harry. Hvertfall DSquared. Balmain er kult nok om man har den type stil, men igjen så er det jo svindyrt.

Det er mulig å kjøpe skjorter, og ta de med til en skredder for å få den tilpasset deg.

Catober: Hvem som syr skjorter i Stavanger er det du tenker på??

Bare synd at det er forjævlig stygt og harry. Hvertfall DSquared. Balmain er kult nok om man har den type stil, men igjen så er det jo svindyrt.

Det er mulig å kjøpe skjorter, og ta de med til en skredder for å få den tilpasset deg.

Catober: Hvem som syr skjorter i Stavanger er det du tenker på??

Om Balmain bare er kult nok så lurer jeg på hvem du mener er virkelig kule? :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...