Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om det er tidskrevende kommer vel litt an på mengden. Jeg har til nå ikke funnet noen tilfredsstillende måte med de redskapene jeg her tilgjengelig. Det virker litt utrolig at det bare er Sukrin som har kommet på at det kan være nyttig å selge erythritol i pulverform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på om man overstiger NOK 200 eller ikke? Handler man for over 200, iberegnes frakt i mvasummen du må betale. Handler du for under NOK 200, må du ikke betale mva selv om summen inkl frakt er over 200.

I dag er krona rekordsterk, sånn btw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tollgrensen er i forhold til verdien av varene. Hvis man går over tollgrensen så skal det betales mva av både varens og fraktens verdi.

Varens verdi: 199, frakt: 51, totalt: 250, ingen mva

varens verdi: 201, frakt: 49, total: 250 + mva: 62.5 + behandlingsgebyr.

Det er spesielt det hersens behandlingsgebyret som er irriterende dersom man havner rett over 200kr på varens verdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!! Fått min første pakke fra iHerb i posten i dag! :D:D

1 X $13.83 $13.83

1 X $5.97 $5.97

1 X $5.97

$5.97

Den coconut baren var kjempegod! Den smaker nesten akk som bounty :D Den Blir bestilt flere ganger!

Den med caramel var ikke sååå god, men den var helt grei, og den går ned den også :D

Gleder meg til å prøve proteinpulveret, har ikke prøvd proteinpulver før, så det blir spennende :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også blei det en bestilling til! :D

KSH-70339-1.jpgKashi, Go Lean Crunch! Honey Almond Flax, 14 oz (397 g)(KSH-70339)

Status: Pending Reason: Waiting for processing

1 X $5.26 $5.26

BRU-00026-0.jpgBare Fruit, Cinnamon Apple Chips, .64 oz (18 g) (BRU-00026)

Status: Pending Reason: Waiting for processing

3 X $0.86 $2.58

TUB-20805-1.jpgTubi's, Tire Tread Licorice, 2 oz (TUB-20805)

Status: Pending Reason: Waiting for processing

3 X $0.93 $2.79

TUB-20802-1.jpgTubi's, Organic Soft Licorice, 1 oz (28 g) (TUB-20802)

Status: Pending Reason: Waiting for processing

2 X $0.78 $1.56

FRO-18987-0.jpgFrontier Natural Products, Organic, Apple Pie Spice, Salt-Free Blend, 1.69 oz (48 g) (FRO-18987)

Status: Pending Reason: Waiting for processing

1 X $3.55 $3.55

EDN-00079-0.jpgEden Foods, Selected, Dried Cherries Montmorency Tart, 4 oz (113 g) (EDN-00079)

Status: Pending Reason: Waiting for processing

1 X $6.93 $6.93

MLI-00221-1.jpgMadre Labs, CocoCardio, .26 oz (7.5 g) (MLI-00221)

Status: Pending Reason: Waiting for processing

1 X $1.95 $1.95 $0.00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Funker som bare det med det vanlige avfettete :)

Mine ble lys på fargen av det Mandelmelet jeg brukte. Sjekk bilder på loggen min ;)

Etter å ha trålet meg fra denne tråden, til loggen din, til blogen du har hentet oppsriften fra, så har jeg kommet til konklusjonen (vill gjetting) at det du mener med "den vanlige avfettede" er mandelmel fra FunksjonellMat. Det er strengt talt litt vanskelig å vite når det opprinnelige spørsmålet var om iHerb har lyst mandelmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å få deg pisst ;p Hehe Mn trodde eg hadde skrevet de der. Mn du får spørre noen andre om dem vet ang iherb.

Hvis du ikke finner å alikevel ska ha,så har easy living -proteinfabrikken lyst Mandelmel,funksjonellmat e tått over til kun mørkt Mandelmel.. :(

Vet du ikke spurte om de, Mn ikke skyt mg selvom då ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...