Gå til innhold

Anbefalte innlegg

SIden jeg har fått så dårlig service fra iherb.com de siste gangene så fulgte jeg Bambi her inne og bestilte fra The big vits shop i England. Siden jeg skulle hatt vitaminene for noen uker siden, så stresset jeg litt og glemte å sjekke hva totalen kom på. No problemo, for det gjorde The big Vits for meg! De har splittet ordren min å kostnadsføre meg ekstra for frakten, for at varene skal gå igjennom tollfritt. Sånt gjør at de får meg som kunde i fremtiden også:D

Lag en big vits tråd :p:)

Er det mye dyrere enn iherb?

Fortsetter under...

barer fra atkins, proteinpulver fra chocorite (chocolate fudge brownie og frensh vanilla er døødsgode), steviadråper (spess vanilla cream og english toffe), peanøttmel og pb2 sjokolade og waldenfarms sjokolade dip :p noe av det jeg bestiller om og om igjen vertfall :p

Jeg synes english toffe'n smakte utroig kunstig.. tenkte derfor og prøve vanilla cream dråper, hvordan er de i forhold tror du?

Hva bruker du forresten waldenfarms sjokolade dip til?

Ny bestilling :D

Product Qty Unit Price Discount SubTotal

Bob's Red Mill, Organic Coconut Flour, Gluten Free, 16 oz (1 lb) 453 g (BRM-00815)

Status: Processing 1 X $6.52 $6.52

Bell Plantation, PB2, with Premium Chocolate, 6.5 oz (184 g) (BPL-00201)

Status: Processing 1 X $5.31 $5.31

Wisdom Natural, SweetLeaf, Liquid Stevia, Chocolate, 2 fl oz (60 ml) (WDN-12402)

Status: Processing 1 X $9.36 $9.36

Dr. McDougall's, Asian Entree, Pad Thai Noodle, Gluten Free, 2 oz (56 g) (MCD-02001)

Status: Processing 1 X $1.74 $1.74

Dr. McDougall's, Asian Entree, Roasted Peanut Noodle, 1.9 oz (56 g) (MCD-02002)

Status: Processing 1 X $1.74 $1.74

:D

Hva bruker du Bob's Red mill coconut flour til??

Annonse

Jeg synes english toffe'n smakte utroig kunstig.. tenkte derfor og prøve vanilla cream dråper, hvordan er de i forhold tror du?

Hva bruker du forresten waldenfarms sjokolade dip til?

jeg syns både english toffee og vanilla cream er kjempe gode..men i begynnelsen likte jeg de ikke, men du må liksom lære deg å blande det :p hvis jeg f. eks har english toffee i cc har jeg også splendai, for alene blir det litt bittert, og ofte vanilla cream også :p sjokoladedippen bruker jeg også i cc/kesam, sammen med litt forskjellig som enlish toffe, vanillacream, splenda, kanel, salt :p det er liksom ikke godt alene :p

jeg syns både english toffee og vanilla cream er kjempe gode..men i begynnelsen likte jeg de ikke, men du må liksom lære deg å blande det :p hvis jeg f. eks har english toffee i cc har jeg også splendai, for alene blir det litt bittert, og ofte vanilla cream også :p sjokoladedippen bruker jeg også i cc/kesam, sammen med litt forskjellig som enlish toffe, vanillacream, splenda, kanel, salt :p det er liksom ikke godt alene :p

Prøv og bland change cheese med steiva dråpe med vaniljesmak =)

Her kjenner de meg godt igjen, så jeg har fått spørsmål om hva det er i pakkene, da det kom så mange pakker fra det firmaet. Og når jeg har henta pakke i det siste, så sier de, oj, bare en i dag. Jeg har prøvd å kutte ned på pakker da det ikke er så miljøvennlig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...