Gå til innhold

Anbefalte innlegg

"JHudson skrev:
SIden jeg har fått så dårlig service fra iherb.com de siste gangene så fulgte jeg Bambi her inne og bestilte fra The big vits shop i England. Siden jeg skulle hatt vitaminene for noen uker siden, så stresset jeg litt og glemte å sjekke hva totalen kom på. No problemo, for det gjorde The big Vits for meg! De har splittet ordren min å kostnadsføre meg ekstra for frakten, for at varene skal gå igjennom tollfritt. Sånt gjør at de får meg som kunde i fremtiden også:D

Lag en big vits tråd :p:)

Er det mye dyrere enn iherb?

Fortsetter under...

"fat-skinny- going fit skrev:
barer fra atkins, proteinpulver fra chocorite (chocolate fudge brownie og frensh vanilla er døødsgode), steviadråper (spess vanilla cream og english toffe), peanøttmel og pb2 sjokolade og waldenfarms sjokolade dip :p noe av det jeg bestiller om og om igjen vertfall :p

Jeg synes english toffe'n smakte utroig kunstig.. tenkte derfor og prøve vanilla cream dråper, hvordan er de i forhold tror du?

Hva bruker du forresten waldenfarms sjokolade dip til?

"stille skrev:
Ny bestilling :D

Product Qty Unit Price Discount SubTotal

Bob's Red Mill, Organic Coconut Flour, Gluten Free, 16 oz (1 lb) 453 g (BRM-00815)

Status: Processing 1 X $6.52 $6.52

Bell Plantation, PB2, with Premium Chocolate, 6.5 oz (184 g) (BPL-00201)

Status: Processing 1 X $5.31 $5.31

Wisdom Natural, SweetLeaf, Liquid Stevia, Chocolate, 2 fl oz (60 ml) (WDN-12402)

Status: Processing 1 X $9.36 $9.36

Dr. McDougall's, Asian Entree, Pad Thai Noodle, Gluten Free, 2 oz (56 g) (MCD-02001)

Status: Processing 1 X $1.74 $1.74

Dr. McDougall's, Asian Entree, Roasted Peanut Noodle, 1.9 oz (56 g) (MCD-02002)

Status: Processing 1 X $1.74 $1.74

:D

Hva bruker du Bob's Red mill coconut flour til??

Annonse

"Julouse skrev:
Jeg synes english toffe'n smakte utroig kunstig.. tenkte derfor og prøve vanilla cream dråper, hvordan er de i forhold tror du?

Hva bruker du forresten waldenfarms sjokolade dip til?

jeg syns både english toffee og vanilla cream er kjempe gode..men i begynnelsen likte jeg de ikke, men du må liksom lære deg å blande det :p hvis jeg f. eks har english toffee i cc har jeg også splendai, for alene blir det litt bittert, og ofte vanilla cream også :p sjokoladedippen bruker jeg også i cc/kesam, sammen med litt forskjellig som enlish toffe, vanillacream, splenda, kanel, salt :p det er liksom ikke godt alene :p

"fat-skinny- going fit skrev:
jeg syns både english toffee og vanilla cream er kjempe gode..men i begynnelsen likte jeg de ikke, men du må liksom lære deg å blande det :p hvis jeg f. eks har english toffee i cc har jeg også splendai, for alene blir det litt bittert, og ofte vanilla cream også :p sjokoladedippen bruker jeg også i cc/kesam, sammen med litt forskjellig som enlish toffe, vanillacream, splenda, kanel, salt :p det er liksom ikke godt alene :p

Prøv og bland change cheese med steiva dråpe med vaniljesmak =)

Her kjenner de meg godt igjen, så jeg har fått spørsmål om hva det er i pakkene, da det kom så mange pakker fra det firmaet. Og når jeg har henta pakke i det siste, så sier de, oj, bare en i dag. Jeg har prøvd å kutte ned på pakker da det ikke er så miljøvennlig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...