Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Prøvde de for første gang i går, de inneholder 0 karbo og 0 kalorier. MEN. Jeg må si at squash-pasta faktisk er bedre :) Og det er billigere.

Tror jeg står over den.. :p Men tenkte jeg snart skulle bestille waldorfdressing, sennep og ketchup der.. Håper de er gode! Er veldig få kalorier, og ikke noe karber eller fett i de så.. :p

Venter vel på Caramel Dipen og Ranch dressingen.. Nei. Var det BBQ-sausen? Noen som vet om den smaker høgg eller ikke?

Aner ikke.. Jeg har dressingen på venteliste :p Har ikke fått plass enda:unsure: sånn ENTEN pris eller vekt.. det er litt av et puslespill..

Tror jeg står over den.. :p Men tenkte jeg snart skulle bestille waldorfdressing, sennep og ketchup der.. Håper de er gode! Er veldig få kalorier, og ikke noe karber eller fett i de så.. :p

Har som sagt over her et par på tur i posten allerede :D GLÆR MÆ!

Aner ikke.. Jeg har dressingen på venteliste :p Har ikke fått plass enda:unsure: sånn ENTEN pris eller vekt.. det er litt av et puslespill..

JEG VET! :unsure: Fikk liksom ikke kjøpt to dressinger, så da ble det en. Og noe annet. Herregud jeg har så sykt mye atkinsbarer i skapet, og jeg som er lei :huh:

Annonse

Ja.. men må moderere meg selv litt :rolleyes:

Liiiten fingertupp i lokket, smatt smatt = Win! :D

Teskje.. not so much.:unsure:

Jaa, jeg begynte å lure på om det var noe alvorlig galt med smaksløkene mine;) Min har stått i skapet i evigheter siden jeg smakte på den, men i dag testet jeg den sammen med peanøttsmør og det var faktisk ikke så verst! :)

Si ifra si ifra når du får det! :thumbsup: Prøvde å bestille istad, men får bare bestilt en flaske av gangen for billigste fraktvalg? eller betaler 30$ eller noe for flee flasker av gangen...wat2do

Kommer an på hvor mye annet du trenger som evt passer i en pakke, eller hvor mange dressinger du trenger :p lite regnestykke det der gitt!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...