Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som vet om høydose D-vitamin kommer gjennom fra iherb nå? De jeg har pleid å bestille fra i england har satt opp frakta noe veldig på småordrer.

Børge Fagerli.

Alle pakker fra iHerb blir fra nå av stoppet i tollen

Jeg har vært i kontakt med tollvesenet og fått beskjed om at de nå vil stoppe alle pakker fra iHerb, og man må påregne 2-3 dager ekstra behandlingstid før pakken blir sendt videre til mottaker - om den i det hele tatt blir sendt videre. Min pakke inneholdt for høye grenseverdier av et par vitaminer og dermed er det legemiddel og forbudt å innføre...

Jeg vet ikke om "høye grenseverdier" refererer til at pillene i seg selv hadde høyt innhold av ulike vitaminer, eller om Børge kjøpte så mye (men med normal styrke). Men det kan hende dine blir stoppet, men det finner du vel fort ut av etterhvert. Med International airmail tar det jo litt tid, så hvis du ikke har kommet enda, så kan det bare være "normale" leveringstider...

Børge Fagerli.

Alle pakker fra iHerb blir fra nå av stoppet i tollen

Jeg har vært i kontakt med tollvesenet og fått beskjed om at de nå vil stoppe alle pakker fra iHerb, og man må påregne 2-3 dager ekstra behandlingstid før pakken blir sendt videre til mottaker - om den i det hele tatt blir sendt videre. Min pakke inneholdt for høye grenseverdier av et par vitaminer og dermed er det legemiddel og forbudt å innføre...

Jeg vet ikke om "høye grenseverdier" refererer til at pillene i seg selv hadde høyt innhold av ulike vitaminer, eller om Børge kjøpte så mye (men med normal styrke). Men det kan hende dine blir stoppet, men det finner du vel fort ut av etterhvert. Med International airmail tar det jo litt tid, så hvis du ikke har kommet enda, så kan det bare være "normale" leveringstider...

Takker for svar Lily. Har lest den fra Børge tidliggere, men lurte på om noen likevel hadde fått igjennom. I Norge er det kun lov å selge D-vitamin i 10ug doser og det gir nesten ikke utslag på D-vitamin nivåene i blodet.

Takker for svar Lily. Har lest den fra Børge tidliggere, men lurte på om noen likevel hadde fått igjennom. I Norge er det kun lov å selge D-vitamin i 10ug doser og det gir nesten ikke utslag på D-vitamin nivåene i blodet.

Min pakke med d-vitamin ble stoppet nå nylig.

Min pakke med d-vitamin ble stoppet nå nylig.

Hva slags var det?

Denne har jeg bestillt og venter spent på...

DRB-00250-0.jpg Doctor's Best, Best Vitamin D3, 5000 IU, 360 Softgels (DRB-00250) Status: ShippedOut

Om 1 internasjonal enhet D3=0,025 mikrogram, vil 5000 IU være det samme som 125 mikrogram - med andre ord 12,5 ganger sterkere enn "Norges-dosen"..

Annonse

Stoppet som i sendt tilbake, eller bare kontrollert?

Ble sendt tilbake. Jeg bestillte ikke samme produkt men omtrent like stor dose, og det ses på som legemiddel her i Norge :S

Kan hende du får din pakke igjennom, men det tryggeste er vel å bestille fra EU land, siden det er import av "legemiddel" utenfra EU som blir stoppet.

Fått den ene pakken min i dag:D Bcaa'en luktet snoop <3 håper den smaker like godt!:)

Hvilken bcaa? BCAA Power, Fruit Punch? Hvis den smaker godt, si i fra. Vurderer sterkt å kjøpe neste gang :p

Jeg kjøpte watermelon madness, men jeg syntes ikke den var så god. Fortell meg hva dere syntes om de dere kjøpte, så kanskje jeg kan få noe som smaker godt - kresen! ;)

' date=' post: 46416"']Hva er konsekvensen av at en pakke med f.eks Jack3d blir stoppet og returnert? Får man noen form for straffeforfølgelse for å ha prøvd å importere ulovlige midler til Norge, får man tilbake penger fra iherb?

Men er ikke jack3d lovlig å bestille? Mener å ha lest at så lenge det er til personlig bruk og ikke mer enn for.. 3mnd bruk (ta det tallet med ei spiseskje salt), så er det lov?

Ellers har jeg også lest om (ja, jeg leser mye) de som har fått straffeforfølgelse etter ulovlig bestilling fra iherb. Hvor alvorlig det var vet jeg ikke.

Til info så kom denne pakken igjennom i dag, var litt usikker på Glucosaminen. Atkinsbarene smakte som Bounty, men var skuffende små i str. til 170 kcal å være.. Blir som godteri å regne. Steviaen har jeg ikke prøvd enda.

NOW-03239-0.jpg Now Foods, Glucosamine '1000', 180 Capsules (NOW-03239)

Status: ShippedOut

1 X $15.93 $15.93

WDN-12402-0.jpg Wisdom Natural, SweetLeaf, Liquid Stevia, Chocolate, 2 fl oz (60 ml) (WDN-12402)

1 X $9.36 $9.36

ATK-07506-0.jpg Atkins, Endulge, Chocolate Coconut Bar, 5 Bars, 1.4 oz (40 g) Each (ATK-07506)

Annonse

Første ordre fra Iherb på vei.

Product Qty Unit Price Discount SubTotal

EDW-00521-0.jpg Edward & Sons, Organic Coconut, Unsweetened, Reduced Fat, 8.8 oz (250 g) (EDW-00521)

Status: Accepted

1 X $2.67 $2.67

FUN-94114-0.jpg Fun Fresh Foods, Gluten Free California Almond Flour, 14 oz (396 g) (FUN-94114)

1 X $6.37 $6.37

MLI-00210-5.jpg Madre Labs, CaféCeps Instant Organic Coffee Blend, 1 Packet, 2.2 g (.077 oz) (MLI-00210)

1 X $1.95 $1.95 $0.00

NOW-01682-0.jpg Now Foods, Super EPA, Molecularly Distilled, 120 Softgels (NOW-01682)

1 X $12.14 $1.21 $10.93

NOW-01683-0.jpg Now Foods, Super EPA, Double Strength, 240 Softgels (NOW-01683)

1 X $22.08 $2.21 $19.87

money.gif

Extra Discounts:

• $5 off for first time customers –Referral code provided

12.6% ($5.00)

Endte opp på 196,3 kr med dagens kurs. Får håpe det går greit gjennom tollen. Tok ikke sjansen på noen gratis piller i frykt av å få hele pakken sendt tilbake, så ble kun en kaffe.

smakte ganske så godt den jeg kjøpte. Spessielt sammenlignet med smaken jeg fikk når jeg tok pulveret ut av bcaa kapslene mine:sick:

smaken var vell som saft egentlig syntes jeg?

Den var jo ikke vond, men jeg syntes ikke den var så god som jeg hadde håpet...

Den var jo ikke vond, men jeg syntes ikke den var så god som jeg hadde håpet...

Enig i Watermelon ikke akkurat smaker leskedrikk, men sammenlignet med BCAA-pulver og vann er det himmel:p Tenkte jeg skulle prøve meg på Green Apple eller Lemon Lime neste gang. Noen som har prøvd?

Da har jeg også gjort min første bestilling! Har linket på alle bildene..

Glutenfri sjokkis-bar og smør-essens! Spent på den.. Leste at den smaker litt alkohol, men pytt sann

post-866-14440824445598_thumb.png

Mirakel-nudler, to forskjellige typer. Glutenfri pannekake-mix! JIIIPPI mathjertet mitt er glad (alle dere som ikke har spist amerikanske pannekaker med sirup har gått glipp av noe :D )

post-866-14440824447051_thumb.png

ZMA og lip balm med solfaktor

post-866-14440824448393_thumb.png

... og en til organisk lip balm

post-866-14440824449279_thumb.png

Neste gang blir det forhåpentligvis litt mer kost, Jack3D frister å prøve :D

post-866-14440824444873_thumb.png

post-866-14440824446247_thumb.png

post-866-14440824447845_thumb.png

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...