Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

men det jeg ikke kan forstå er hvorfor en skal velge disse som "måltid" dersom vakttap er målet. Samme mengde kalorier i et stykke torsk + grønnsaker vil jo mette så sinnsykt mye mer og gi mindre kalorier ?!?!

Bruker Nutrilett Shake til frokost i ukedagene, men det er rett og slett fordi jeg ikke får i meg fast føde så tidlig på dagen. Er litt enig med andre her; Erstatter mer en sjokolade, og trigger søthunger. Kan virke som produktet ene og alene er lagd med tanke på de som ikke klarer/gidder/får til å kutte søtsug?

Annonse

Bruker Nutrilett Shake til frokost i ukedagene, men det er rett og slett fordi jeg ikke får i meg fast føde så tidlig på dagen. Er litt enig med andre her; Erstatter mer en sjokolade, og trigger søthunger. Kan virke som produktet ene og alene er lagd med tanke på de som ikke klarer/gidder/får til å kutte søtsug?

er ikke rart at det trigger søtsuget da, sjekka her om dagen at en bar er 24gr karbohydrater hvor 15-16gram av de 24gr er sukker :S

men det jeg ikke kan forstå er hvorfor en skal velge disse som "måltid" dersom vakttap er målet. Samme mengde kalorier i et stykke torsk + grønnsaker vil jo mette så sinnsykt mye mer og gi mindre kalorier ?!?!

Latskap. Kantinen på skolen selger slike. Ler hver gang folk bruker penger på sånne barer (dobbel pris forøvrig), i stede for å ha med skikkelig matpakke.

Hvorfor ikke bare vente med frokosten til du blir sulten? Lag deg en matpakke på morningen og ta den med og spis når sulten melder seg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...