Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg betaler i underkant av 500 for styrketreningen på Move og rundt 300 (tror jeg) i mnden på MMA. Så betaler jeg ca 600 imnden for et familiekort i svømmehallen. Ungenes trening kommer på ca 1100 i mnden. Så jeg har ca 2500 kr i utgifter på familiens trening i mnden, det synes jeg er helt ok -vi driver ikke med så mye annet som koster penger.

Annonse

449,- på Friskhuset/Stamnia Hot (ble økt med 100 kroner i sommer, noe jeg ikke gadd og sa opp abon. Dessverre har de klart å lure meg inn i en 12 måneders kontrakt, så jeg er "støttemedlem" frem til januar :mad:)

499,- BBGym Bodø

• 2 uker senere...

Annonse

Studenter er faen meg heldige... Rabatt på trening, rabatt på buss, rabatt på øl.... Da jeg var lærling var det kun buss som lærlingbeviset funka på... ev når det var noen nye mennesker som sto i baren på studentuteplassene og man hadde greid å lure seg forbi vakta...

Velvelvel...

Studiegjelden jeg sitter igjen med når jeg er ferdig veier nok godt opp mot all denne rabatten :)

Og ja. 229,- måneden på Håkons Hall, Lillehammer.

Husker ikke hvor mye jeg betaler for å være medlem av BAK jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...