Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Veldig overraskende; alle som er negative til Tamadeus innlegg har sjøl flexbilder med masse naken hud, som profilbilde..just saying...

Bra observert og muligens avslørende.

Jeg blir litt flau når du påpeker det, faktisk.

Noen ganger blir en vel satt i en bås det er vanskelig å komme seg ut av.

Selv om en ikke skulle føle seg hjemme der.

Skal bytte bilde.

Lover.

Fortsetter under...

Synes det er ganske fascinerende hvor opptatt folk er av hva andre gjør på treningssenteret. Personlig legger jeg ikke så mye merke til hva folk gjør med mindre de gjør noe veldig imponerende :confused:

Har jeg det? Since when?

Ser ikke att du har vart så negativ., mest enig.

Bedre med pingviner som profilbilde., enn de tragiska flexbildene som stendig søker etter positiva kommentarer for att bygge på sitt ego/dårlige selvførtroende

Veldig overraskende; alle som er negative til Tamadeus innlegg har sjøl flexbilder med masse naken hud, som profilbilde..just saying...

Det er altså et treningsforum om du ikke var klar over det. Er veldig naturlig å vise frem det du har jobba hardt for. Har du strevd i flere år med noe tror jeg du ville med stolthet vist det frem ved hver anledning.

At folk skal ta tid å ergre seg over hva andre gjør forstår jeg meg virkelig ikke på.

Annonse

Bedre med pingviner som profilbilde., enn de tragiska flexbildene som stendig søker etter positiva kommentarer for att bygge på sitt ego/dårlige selvførtroende

Tror nok det er du som sliter litt med selvbildet når det er du som rakker ned på andre.

Tror nok det er du som sliter litt med selvbildet når det er du som rakker ned på andre.

Men hvorfor er det nødvendig att vise opp skrytbilder for andre, hvorfor ikke bare vare fornøyd med seg selv og se seg sjøl selv i speilen hjemme om man nu vill det. Sant dette er ett treningsforum., der vi kan diskutere forskjellige ting. Treningsoppsett, kost osv.

Neida., sliter ikke. Men det er bare litt komiskt på denne hjemside., når man ser alle flexbilder. Må jo vare den desidert største hjemmesiden med flexbilder..

Liker flexebilder jeg :p men digger pingviner, og siden jeg ikke har så mye å flexe ennå, så blir det pingviner :D

Eller så har de flexbiler fordi de er råfornøyde med den gode jobben de har gjort, for seg selv ? :)

Btw, pingviner er awesome, flex or no flex :p

- VANN, det hadde vært fint om nærmeste vannkilde var innenfor pause radius. Det er litt tungvindt å drikke fra 1.5l flasker.

Hvis du har problemer med å løfte en 1.5l flaske lurer jeg virkelig på hva du driver å løfter på treningssenteret. Da trenger du vel strengt tatt ikke et treningssenter, er bare å ta noen 0.5l flasker så har du deg et realt hjemmegym uten noen irritasjonsmomenter.

Eller så har de flexbiler fordi de er råfornøyde med den gode jobben de har gjort, for seg selv ? :)

Btw, pingviner er awesome, flex or no flex :p

Jo jag vet att de er fornøyde og det skal de vare. Men det er i grunnen samfunnets sitt feil., som gjør at personer føler at de må få kredit for sine kropper for att må bra.

En annen aspekt er vel att mange av disse bildene er juksbilder..altså steroidbilder. Tror då jag.

Men hvorfor er det nødvendig att vise opp skrytbilder for andre, hvorfor ikke bare vare fornøyd med seg selv og se seg sjøl selv i speilen hjemme om man nu vill det. Sant dette er ett treningsforum., der vi kan diskutere forskjellige ting. Treningsoppsett, kost osv.

Neida., sliter ikke. Men det er bare litt komiskt på denne hjemside., når man ser alle flexbilder. Må jo vare den desidert største hjemmesiden med flexbilder..

Tror du folk vil se bra ut kun for sin egen del? Er jo kjekt å få tilbakemeldinger og vise frem det man har jobbet hardt med. Kroppsbygging er en kunst, kunstnere har visninger, deal with it. Selv syns jeg det er motiverende og inspirerende å se flexebilder av andre. Se hva de har oppnådd. Har aldri, ikke en eneste gang, tenkt at den personen har lav selvtillit på grunn av det. Kan du ikke leve litt og slutte å bry deg så mye om alle andre? Stop being a sad cunt and start being a sick cunt.

Annonse

Jo jag vet att de er fornøyde og det skal de vare. Men det er i grunnen samfunnets sitt feil., som gjør at personer føler at de må få kredit for sine kropper for att må bra.

En annen aspekt er vel att mange av disse bildene er juksbilder..altså steroidbilder. Tror då jag.

Ja, men det blir vel en helt annen sak? Men trenger ikke putte alle sammen med flexeblider under samme stol?

Det er mye rart man kan irritere seg over, vi er alle forskjellige.

Selv missliker jeg folk som kommer i veien for meg når jeg trener (veeeldig liten plass jeg er på, og ikke så mange apparater).

Folk som gjør øvelser helt feil. Har en dame som sitter og curler med 1kg's manualer mens hun har beina i kryss. Har også sett folk som ligger i benken med beina i kryss, og noen med beina på benken...

Jeg irriterer meg, og thats it. Jeg blåser ikke ut sinnet mitt, men holder det heller inne og får det ut på vektene.

Ser ikke poenget med å reagere og si ifra/kjefte/blåse ut fordi at noen irriterer meg, det fører bare til at vedkommende blir irritert på meg, og da blir jeg enda mer irritert igjen..

Tren, fokuser på deg selv og evt treningspartneren og gi bæng i hva andre gjør.

Om du skal si noe, si noe hyggelig/konstruktivt, så får du sikkert noe kurrant tilbake, og irritasjonen forsvinner.

Jeg ble litt sjokkert, jeg nå. Syntes det var utrolig mange ekle og negative kommentarer her.. Jeg kan være enig i at det var noe dumt formulert av trådens starter, men om man ser på hva punktene egentlig sier, så er det lett å forstå at noen mener dette. Om man nettop har begynt å trene, er ikke halvnakne spradebasser det første man vil se.. Ha på deg hva du vil for min del, så lenge det ikke er en borat-truse aka Mankini. Synes dette var en relativt negativ tråd in the first place.. De aller fleste vet at man skal vise respekt for andre på gymmet (og, overalt ellers), og de som ikke gjør det får bare ha det så godt. Og de som skulle være så ekstreme at det går alvorlig utover deg/andre, blir nok ikke værende på gymmet lenge :-)

Og flexe hjemme etter endt trening, når pumpen er borte og blodårene har krympet. Ja det er kjempe givende iforhold til å flexe foran speila på gymmen når man virkelig har pump i musklene og blodårene holder på og revne skinnet på kroppen..

Jeg vet ikke om du missforstår meg med vilje, eller bare leser det du ønsker å lese. Poenget mitt, som jeg har nevnt flere ganger; flexing og posering kan man gjøre hjemme. Jeg er ikke på senteret for å bli påtvunget svette halvnakne mannekropper.

Hvis ikke du klarer å holde fokus på det du skal gjøre på trening så er det kanskje en idè å gå i seg selv, og se om du kunne bry deg mindre om andre, og mer om deg selv på trening!

Vi er vel der av egoistiske grunner, og da kan man jo være egoistisk der! Synes du lager store problemer ut av lite....

Vi er da på et treningsforum? Grunnen til å logge bilder er vel for å se om ting funker, logge fremgang (eventuelt nedgang), og få tilbakemeldinger :)

Har forresten ikke flexebilde jeg heller, just saing...

Det er lett at si at man ska fokusere på seg sjøl på gymmet., til tross av alle mulige forstyrrelser (diskutert vel her). Det er litt som att sammenligne., att det er OK at folk smsar og prater med hverandre på en kino. "hey" va gjør vel det., det er vel bara att fokusere på filmen....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...