Gå til innhold

Når er det nok muskler?


T-bone_84

Anbefalte innlegg

Jeg sa at det er et mål jeg har, størst mulig med fettprosent rundt 5. Jeg skal nå en dag klare det, haters gonna hate

Går du inn for det vil du nok klare 5, men jeg tviler på at du klarer å holde deg der over lenger tid. Det gjør de færreste, så hvorfor ikke heller satse på noe som er litt mere levbart? :) Er vel lite vits å ligge på 5 med mindre man skal stille konkurranse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok når du synest det er nok. For nokon kjem dei aldri til å få nok musklar, mens andre er ganske nøgd etter nokre år. Dei treng ikkje stoppe treninga av den grunn, men tar kanskje ikkje dei grep som er naudsynt for å halde framgangen ved like.

Eg har ikkje noko mål om å bli så veldig stor, eller å få så låg feittprosent for den del. Eg trener og ser kvar det endar opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg aldri blir helt fornøyd. Vi alltid ønske å ha noe å forbedre. Det motiverer meg til å trene videre og utvikle meg, spesielt med prøving og feiling slik at jeg til slutt finner ut det ideale kostholdet og treninga for meg selv. Ønsker å legge på meg 10kg ren muskelmasse til..Noe som sikkert kommer til å ta 10 år med hard trening og kosthold. Så har mange flotte år foran meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du inn for det vil du nok klare 5, men jeg tviler på at du klarer å holde deg der over lenger tid. Det gjør de færreste, så hvorfor ikke heller satse på noe som er litt mere levbart? :) Er vel lite vits å ligge på 5 med mindre man skal stille konkurranse.

Neida skjønner godt hva du mener, når jeg tenkte mer på livsstilen til fitnessmodeller der de er rundt 5-7% året rundt. Men ja det er veldig vanskelig å holde seg der, og det er ikke sunt heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysikk > Størrelse

Noen ser veldig bra ut med mye masse, men de som har en genetisk stygg fysikk ser bedre ut med litt mindre masse og ikke helt ripped osvosv. Mange faktorer som spiller inn, men generelt sett synes jeg Greg Plitt er "stor" nok, men det er vel fordi fysikken er så jævig gjennomført. Arnold feks, ser jo perfekt ut med sin masse. For min egen del er det nok Rob Riches, Greg Plitt osv (athletic fitness-ish) som er, isolert sett, den ultimate størrelsen, uten at det blir for harry og ser bare bolete og dumt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg ønsker å oppnå er en sunn,sterk og godtfungerende kropp. Jeg ønsker rett og slett bare å være sprek og fitt. Elsker baseøvelsene og egenvektsøvelser som hengups og dips. Jeg liker å ha en god fysisk form for å hoppe over de fysiske "hinderne" hverdagen byr på. En form som gjør at det aldri er et ork med noe, koppvask, null stress, vaske leilighet, sure thing! Godt og ikke være lat og daff. Dessuten liker jeg å spise rett, ha et stabilt blodsukker og generelt hele tiden føle meg bra. Så for min del blir det nok muskler den dagen jeg begynner å bli så stor at jeg ikke lengre klarer å løpe en mil på 40 min. Da går vinninga opp i spinninga for meg. Men må erlig innrømme at jeg har våte drømmer om å pushe 100kg i benken :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er nok muskler avhenger av hvordan kroppsbyggning man har og hvor høy man er, jeg kan foreksempel ikke ha like mye muskler som en som er 1.90 høy da jeg vil se ut som en liten klomp. Vil se mer aesthetic ut med mindre muskelmasse.

men så vil du "aldri" klare å legge på deg like mye muskelmasse som en som er 190 høy heller, med mindre du bruker ekstrautstyr eller er genetisk freak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men så vil du "aldri" klare å legge på deg like mye muskelmasse som en som er 190 høy heller, med mindre du bruker ekstrautstyr eller er genetisk freak.

True dat, men er mange som er ganske lave som legger på seg for mye muskler så de ser ut som små plugger. not aesthetic at all, om de bruker julegrøt er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det er nok muskler avhenger av hvordan kroppsbyggning man har og hvor høy man er, jeg kan foreksempel ikke ha like mye muskler som en som er 1.90 høy da jeg vil se ut som en liten klomp. Vil se mer aesthetic ut med mindre muskelmasse.

Den her ser jeg. Derfor lurer jeg på om jeg hadde sett bedre ut med mindre kroppsfett og kanskje litt mindre muskler sammenlignet med 10 kg mer muskler og samme fettprosent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...