Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:eek:

OT: Eksamensoppgaven handler om psykiske lidelser.. Hva har vi ikke fått undervisning om? Psykiske lidelser...

Du får svare at psykiske lidelser ikke eksisterer. Det er bare folk som ikke tar seg sammen ordentlig!

Depresjon? Get over it! (y)

Annonse

Du veit ting går din vei, når du kjenner deg megauggen om morran... stikker på eksamen. Føler alt går til helvete. Første man gjør når man kommer ut av bygget er å spy rundt hjørnet, og så komme seg hjem og pugge til ny eksamen i morra.

Jessda (y)

Fortsatt ikke ferdig med statistikkdriten, og i dag er jeg i tillegg småforkjølt og ekkel i halsen. Begynte å kjenne det sent i går kveld, og jeg sovnet forøvrig ikke før etter 4 i morges. Skulle opp 8, men klarte ikke å våkne helt (lurer på hvorfor…), så kom meg ikke opp før nærmere 9.

Annonse

Gårsdagen : kona skulle kjøpe nye trenings singlet til meg, men fikk beskjed om at de selvfølgelig ikke hadde singlet til herre, siden det ikke er lov å bruke det på treningssenter.. :'(

Jaja, sånn kan det gå.. (cc på gjøvik btw ;-) )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...