Skvettlapp Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 "didi skrev: Bare to pakker igjen med snørrepapir :cry::cry: Kommer til å dø. Afterall smittet meg med superforkjølelse og reiste hjem til Stavanger. What a man... Han får ikke noe gentlemanpris2015 væffal. Beklager, klart itt og ty meg.... fitflyer, Aurelius, SlayerDad og 2 andre 5 Siter
Gjest =xXx= Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 "LeanMachine skrev: Vi bare bytter Å, jes. Deal! Siter
LeanMachine Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 "Stilken skrev: Å, jes. Deal! Da forventer jeg å se snø her i morgen tidlig, sender regnet med ekspresspost nå! Siter
vildee Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 Møtte på begge eksene mine i dagtidlig. De (som tydeligvis har blitt venner ) så dritbra ut, mens jeg så helt utrolig rass ut. Blodskutte øyne og gårsdagens sminke gjør seg ikke godt i kaldt vinterlys. FatUnicorn og Aurelius 2 Siter
vildee Skrevet 11. januar 2015 Skrevet 11. januar 2015 "Stilken skrev: Snømåking, blæh! Hvor blir det av regnet ditt? Siter
Gjest =xXx= Skrevet 12. januar 2015 Skrevet 12. januar 2015 "vildee skrev: Hvor blir det av regnet ditt? Det har kommet enda mer av skiten, så nå blir det enda mer måking. Naboen kvitrer, smører ski og greier. Han er en kødd. Kjerringa sier det er koselig, hu er gal. Kollegaene planlegger skitur, skitstøvler. Siter
LeanMachine Skrevet 12. januar 2015 Skrevet 12. januar 2015 "Stilken skrev: Det har kommet enda mer av skiten, så nå blir det enda mer måking. Naboen kvitrer, smører ski og greier. Han er en kødd. Kjerringa sier det er koselig, hu er gal. Kollegaene planlegger skitur, skitstøvler. Snøen kom fram her Takk Siter
Gjest =xXx= Skrevet 12. januar 2015 Skrevet 12. januar 2015 "LeanMachine skrev: Snøen kom fram her Takk Ærede brukere. Er det bare meg som hater snø og bortoverski? Unntaket kan være slalom og annen nedoverbasert aktivitet. Siter
Pedrikke Skrevet 12. januar 2015 Skrevet 12. januar 2015 "Stilken skrev: Ærede brukere. Er det bare meg som hater snø og bortoverski? Unntaket kan være slalom og annen nedoverbasert aktivitet. Nope, snø er for fjellet.. Og forrige gang jeg sto på ski måtte det en "redningsaksjon" til før jeg kom meg ned.. Siter
LeanMachine Skrevet 12. januar 2015 Skrevet 12. januar 2015 "Stilken skrev: Ærede brukere. Er det bare meg som hater snø og bortoverski? Unntaket kan være slalom og annen nedoverbasert aktivitet. Har da aldri sagt at jeg liker bortoverski Liker bare at det er hvitt så jeg kan få litt stemning siden snøen bestemte seg for å forlate oss her da det var advent og jul. Siter
SlayerDad Skrevet 12. januar 2015 Skrevet 12. januar 2015 Har sovet ca tre timer i natt. Aurelius 1 Siter
fitflyer Skrevet 12. januar 2015 Skrevet 12. januar 2015 "Stilken skrev: Ærede brukere. Er det bare meg som hater snø og bortoverski? Unntaket kan være slalom og annen nedoverbasert aktivitet. Snø er for spesielt interesserte. Sand er også for spesielt interesserte. Snø kan man besøke om man vil ha mye av det, akkurat som sand. Midt imellom er bra. Var glad i vinter før, og bodde i skibakken, nå not so much... men så begynner jeg sikkert å bli gammal og grinete med gikt og sånn. Siter
FatFighter Malm Skrevet 12. januar 2015 Skrevet 12. januar 2015 Dama på legekontoret bommet på blodåren min, så nå er det hovent, vondt og blått. Siter
Aurelius Skrevet 12. januar 2015 Skrevet 12. januar 2015 "FatFighter Malm skrev: Dama på legekontoret bommet på blodåren min, så nå er det hovent, vondt og blått. Daaa... Da må det curles mere fremover! FatFighter Malm 1 Siter
FatUnicorn Skrevet 12. januar 2015 Skrevet 12. januar 2015 Måtte gi tapt for en fireåring i stirrekonkurranse. fitflyer og Aurelius 2 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 12. januar 2015 Skrevet 12. januar 2015 sovnet på sofaen, nå kjennes alt kaotisk, haha. Siter
Gjest =xXx= Skrevet 12. januar 2015 Skrevet 12. januar 2015 "LeanMachine skrev: Har da aldri sagt at jeg liker bortoverski Liker bare at det er hvitt så jeg kan få litt stemning siden snøen bestemte seg for å forlate oss her da det var advent og jul. Er du snøhater, eller ikke? Her er det ikke rom for enten/eller;) Siter
Gjest =xXx= Skrevet 12. januar 2015 Skrevet 12. januar 2015 "fitflyer skrev: Snø er for spesielt interesserte. Sand er også for spesielt interesserte. Snø kan man besøke om man vil ha mye av det, akkurat som sand. Midt imellom er bra. Var glad i vinter før, og bodde i skibakken, nå not so much... men så begynner jeg sikkert å bli gammal og grinete med gikt og sånn. Hør, hør! Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 12. januar 2015 Skrevet 12. januar 2015 Norwegian athletic forum og blodtypedietten............ hvorfor gidder jeg å prøve? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.