Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

[quote name="Katrine :)' date=' post: 415942, member: 6397&quot]

"Don't wait until you've reached your goal to be proud of yout self. Be proud of every step you take toward reaching your goal":)

DEN DER!! skal jeg skrive ned å ta med meg! :) Selv om ikke sommerkroppen var heelt der jeg ville, så gir jeg ikke opp :) Forresten bra form på deg også

Annonse

Da denne tråden ble opprettet så tenkte jeg no way in hell at jeg legger ut bilder her blant så mange flotte og veltrente mennesker, men nå begynner jeg faktisk å føle at jeg nærmer meg en bra sommerform jeg også, så jeg legger ut de siste formbildene jeg har tatt :blush::)

post-5064-14440875265299_thumb.jpg

post-5064-14440875264688_thumb.jpg

post-5064-14440875265079_thumb.jpg

Da denne tråden ble opprettet så tenkte jeg no way in hell at jeg legger ut bilder her blant så mange flotte og veltrente mennesker, men nå begynner jeg faktisk å føle at jeg nærmer meg en bra sommerform jeg også, så jeg legger ut de siste formbildene jeg har tatt :blush::)

[ATTACH=full]48137[/ATTACH][ATTACH=full]48138[/ATTACH][ATTACH=full]48139[/ATTACH]

Syns du hadde masse å vise fram jeg! Flott kropp :)(y)

Fitplease må bare ha den ideale sommerform/ nårtid som helst på året form som jentene her på forumet burde sikte etter :) Perfekt i mine øyne og eg er så gammel at eg har sett maaaaaaange jenter / damer ;-)

Wow for et kompliment. Vet ikke hva jeg skal si.. Nå sitter jeg her rød som en tomat :blush: Men tusen takk Vidar, det er et kompliment som jeg skal ta med meg videre og leve på leeenge! :joyful: :happy:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...