Gå til innhold

Personlig trener som snuser eller røyker?


asianface

Anbefalte innlegg

Hvordan er det for personlig trenere å snuse eller røyke? er det greit for klienter?

- Mange fotballtrenere snuser jo, og en del av de beste utøverne i Norge har eller gjør det.

Sikkert flere trenere, men vet godt at fotballtrenere og en del fotballspillere gjør det.

Selv har jeg sluttet i snart 7 måneder, men ser stadig vekk trenere som snuser og PT-er.

Min mening er at det ikke gjør noe om valget av PT-er eller trener. Det er kunnskapen som teller alt i alt. Det er jo trenere som bruker steroider osv. det skal ikke gå utover valget.

Hva er deres mening angående dette? går dette ut over valget deres av PT-er/trener?

Om det gjør det begrunn hvorfor det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg bryr meg ikke om han snuser/røyker -pt'n min bruker også sterioder til tider.

Men en feit PT ville jeg aldri hatt, jeg har faktisk flere ganger sett småtjukke pt'r.

Heller en feit PT enn en bola PT imho. Fedme kan i alle fall forklares fysiologisk (unlikely - men muligheten er der) eller skyldes bulking. Doping er derimot utelukkende dårlig dømmekraft.

Men det er min mening da, du skal selvsagt få ha din :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg støtter ikke bruk av steroider tror jeg, jeg vet egentlig veldig lite om steroider. Det han sier selv er at han er for utålmodig, han ofker ikke ventepå resultatene og tar sånne 8-ukers kurer. Ikke ofte da, jeg tror det er flere år siden sist. Og nå mente jeg ikke å unnskylde han, om det hørtes sånn ut. Bare gjentok det han sa til meg når jeg spurte. :-)

Han ser egentlig ikke "bola" ut heller, har normalt store pene muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heller en feit PT enn en bola PT imho. Fedme kan i alle fall forklares fysiologisk (unlikely - men muligheten er der) eller skyldes bulking. Doping er derimot utelukkende dårlig dømmekraft.

Men det er min mening da, du skal selvsagt få ha din :thumbsup:

Jeg ville også mye heller hatt en bælfeit PT enn en som tyr til doping. Doping er ikke ok uansett hvem man er, hva skjedde med å trene "rent"?

En "feit PT" kan jo ha massevis av kunnskap å lære meg, selv om han/hun ikke er topptrent selv (men jeg har faktisk aldri sett småtjukke PT-er, de fleste jeg har møtt er jo veldig opptatt selv, av trening og vedlikeholde kroppen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen mening om det -jeg vil ikke ha en feit PT. OM man skal lære meg å ta vare på kroppen min skikkelig, så foretrekker jeg at det ser ut som man gjør det selv også.

Det er nok ingen som sier i mot, ikke jeg heller, men hvis en PT boler så tar han jo strengt talt ikke så veldig god vare på seg selv, for det er stoffer kroppen ikke egentlig skal ha eller har godt av. Det fremmer ikke god helse iallefall :p

Bare for å kverulere:blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flinke PT boler uansett. Det er flinke folk av all slags for å si det sånn.

Det har du nok rett i, men jeg hadde kuttet ut å bruk vedkommende hvis han/hun hadde sagt at han/hun bola. Det blir bare feil, synes jeg. Hva andre mener og velger er jo noe helt annet! Jeg bryr meg lite om andre ville tatt samme avgjørelse som meg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han ikke står med største snusleppa mens han er på jobb med kunder, eller stinker røyk, så er det greit for meg. At han/hun doper seg er IKKE greit for meg, da synker seriøsiteten noen hakk for min del. Men det var vel ikke spørsmålet heller ;)

Edit: kunder, ikke hunder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...