Gå til innhold

Why Does Breakfast Make Me Hungry? - Leangains


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

It's been fun watching Martin Berkhan turn into the same type of industry twit he used to criticize. Case in point his most recent critique of breakfast for 'making you hungry' which is just cherry picked bullshit. He's so determined to make everything into a support of IF that he's just ignoring data left and right. To whit: HIGH PROTEIN breakfasts reliably blunt hunger. Of course that doesn't support IF so he can't talk about that. Fuck him and his mindless fucking followers.

Sitat fra Lyle McDonald. Oh the drama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så stur cunt at jeg nesten ikke klarer å ta han alvorlig.

Etter min erfaring så er det bedre å bry seg om hva som blir skrevet enn om hvem som skriver det ;)

Jeg syns også at Ian er en irriterende liten vagina, men jeg er fortsatt enig med det meste av det han sier. (om kosthold, treningsvideoene hans er til å få aids av)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min erfaring så er det bedre å bry seg om hva som blir skrevet enn om hvem som skriver det ;)

Jeg syns også at Ian er en irriterende liten vagina, men jeg er fortsatt enig med det meste av det han sier. (om kosthold, treningsvideoene hans er til å få aids av)

Enig i det, men det er jo nettopp det som irriterer meg med Lyle, hva som skrives.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har jeg sjekket litt opp i Lyle Mcdonald sitt nye og gamle forum på bakgrunn av at han har oppført seg veldig merkelig på facebook. Om nettpersonaen hans er noen indikasjon er han nokså forstyrret. Han er allergisk mot kritikk, innrømmer aldri at han har tatt feil selv om han blir presentert for overveldende bevis for det, og uttaler seg om ting han har liten innsikt i. Selv gjør han akkurat det samme han beskylder resten av 'fitness-twitsene' gjør - velger seg en vinkling og drar inn det som passer hans vinkling.

Gidder du å linke? Hadde vært interesant å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har faktisk lest det der før, og jeg må si meg enig med Lyle når det gjelder Zach sin bf%. Men ja, fyren dreit seg skikkelig ut når det gjelder styrken til Zach, noe som egentlig ikke er så rart mtp at Lyle sitt felt er kosthold, og ikke coaching.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Dette var en av grunnene til at jeg sluttet å lese Lyle sine meninger om styrketrening.

Leser gjennom tråden på Lyle sitt forum nå og rister på hodet. Idiotiske påstander etter idiotiske påstander. Jeez..

EDIT:

So stop making apologism for this crap; NOBODY squats more than they deadlift except in geared PL unless the squat is high.

Oh you...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...