Gå til innhold

Lettbrus


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For realz? :o Typen kommer til å bli overlykkelig, han hamstrer pærebrus når han er hos meg (i M&R) og selv bor han på Tiller....men handler som regel på kiwien... må nok tipse han om dette :p:D

Jaa. De har vanlig og light der <3 Det er veeldig verdt å gå innom! Det er jo ikke langt unna Kiwien akkurat heller. :p Tips i vei! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen grunn til å ta en sånn tone. Hver gang jeg blir aktiv på et forum eller starter en blogg blir jeg minnet på hvorfor jeg ikke skal gjøre nettopp det. Kverulante sinte folk! Kanskje du har noen hormonelle ubalanser som gjør deg så irritert og opprørt. Finnes tester for sånt! Svaret på spørsmålet ditt er forøvrig ironi! Ønsker deg et langt og sunt liv! Husk at naturlig er best! :)

kverulant – Store norske leksikon

Ironien her er jo at det er du som er kverulanten og sint. Du har ikke kunnet vist til noen forskning som støtter dine påstander, og når folk går i mot deg med saklige argumenter går du rett i forsvar og tar i bruk hersker teknikk. Det kan ikke kalles kverulering, når Asle Bøe kommer med saklige argumenter, bare fordi du føler deg truet fordi "he burst your bubble."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes pærebrusen blir så utrolig kunstig! Men jeg er en sucker for ananasbrusen :) Molde <3

Neineinei. Ananasbrusen er ikke på noe som helst måte like awesome som pærebrusen! =P

Liker ikke Molde, men liker Oskar Sylte meget :p Har en tante som jobber der, og hun tok med mange forskjellige til meg. Blant annet fikk jeg smake en blå brus som aldri kom ut på markedet. Den var kunstig den, men litt kul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke så mye om lettbrus er bra eller dårlig for kroppen, men jeg er avhengig av Pepsi max selv og tannlegen min bedt meg kutte ned på drikkingen pga den har slitt ut emaljen min ganske mye :S Så Pepsi er desverre ikke uten ulemper!

Det er det heller ingen som er uenige i. Leser du tråden så er det snakk om innvirkningen på diett, og om lettbrus kan hindre tap av fettmasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke så mye om lettbrus er bra eller dårlig for kroppen, men jeg er avhengig av Pepsi max selv og tannlegen min bedt meg kutte ned på drikkingen pga den har slitt ut emaljen min ganske mye :S Så Pepsi er desverre ikke uten ulemper!

All syrlig mat og drikke vil slite på emaljen. Her er jus, brus og lettbrus alle sammen syndere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye avsporing her og der osv, men jeg vil komme med et tips til brusglade folk på diett. :)

Dersom du er glad i smakene av Fun saft (eller andre typer saft...), så anbefaler jeg du prøver å blande det med kullsyrevann (Farris e.l.). Jeg prøvde det her om dagen, og det smakte herlig! :p Og siden det er 1kcal per dl blanda Funsaft, er det ideelt for folk på diett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye avsporing her og der osv, men jeg vil komme med et tips til brusglade folk på diett. :)

Dersom du er glad i smakene av Fun saft (eller andre typer saft...), så anbefaler jeg du prøver å blande det med kullsyrevann (Farris e.l.). Jeg prøvde det her om dagen, og det smakte herlig! :p Og siden det er 1kcal per dl blanda Funsaft, er det ideelt for folk på diett.

Men det er de samme søtstoffene som er brukt i funlight, ellers et godt tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...