Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Har aldri sagt jeg tror ingen gjør det, trur du og Vegard gjør det.

Forstår jeg deg rett nå:

Du tror at jeg og Asle ikke har erfaring med å spise hele egg og bare baserer oss på noe vi har lest?

Stilig påstand!

Forstår jeg deg rett nå:

Du tror at jeg og Asle ikke har erfaring med å spise hele egg og bare baserer oss på noe vi har lest?

Stilig påstand!

Les inlegget over da, typ halvparten av det jeg skrev var kun for og fyre opp litt action, and asle gave it to me :D

Les inlegget over da, typ halvparten av det jeg skrev var kun for og fyre opp litt action, and asle gave it to me :D

Og halvparten av det du skrev var ufint og unødvendig. Så jeg ville ikke gjort det til en vane.

Annonse

Typisk dag ser slik ut:

1) Havregrøt eller Skyr musli (om det er litt tidskrise) + shake.

2) 1 Kyllingfilet + Kesam og Brekkoli.

3) Varmlunsj, typisk pasta, decent carbs stort sett + en salatbolle med brokkoli, gulrot etc.

4) Kyllingfilet + Kesam og mer broccoli

5) Middag varmt måltid noe random alà fisk/kjøtt

6) Kvelds shake og en boks med makrell i tomat (ikke noe brød)

Utenom så drikkes det grønn te og vann på jobb, liker ikke kaffe så det utgår.

Jeg er overhodet ingen kostholds ekspert by any means. Målet mitt er kun å øke i muskelmasse, men har ikke lyst til å se ut som en vandrebiff med muskler og høy fettprosent for det ser nemlig ikke ut.

Bruker å kanskje dra på en pizza på lørdag og skeie litt ut, men stort sett så er dette en veldig standard dag.

Denne tråden må være max confusing for deg?

Finn deg en annerkjent coach med gode resultater, og kjøp deg en uke eller 4kostveiledning (det er verdt pengene). Disse ukene vil gi deg en god innføring i hva akkurat du bør spise, og få max resultater av. Ila noen uker får du følt på hvordan dette fungerer på din kropp og gjort justeringer underveis, og etter endt periode kan du jo enten kjøpe deg nye uker, eller ha god nok kunnskap til å sette sammen din egen meny.

Gjest Jester

Neste gang du har lyst å "fyre opp litt action" så håper jeg du gjør det i din egen tråd, og viser såpass respekt for trådstarter at du ikke hi-jacker tråden for å "lage action" men heller bidrar konstruktivt eller lar være. Den halvparten for å fyre opp synes jeg er ganske unødvendig, men om du vil/må så finner du off topic seksjonen her :)

At du liker å ta imot kan vi være enig om.

Hahah, har ikke noe comeback her. Credz

Ev. at du ikke vil innrømme at det du påsto ikke hang på greip, men du er for fet til å gi deg :)

Hvem er du?

Neste gang du har lyst å "fyre opp litt action" så håper jeg du gjør det i din egen tråd, og viser såpass respekt for trådstarter at du ikke hi-jacker tråden for å "lage action" men heller bidrar konstruktivt eller lar være. Den halvparten for å fyre opp synes jeg er ganske unødvendig, men om du vil/må så finner du off topic seksjonen her :)

men misc forumet var nede for maintance :(

Neida ser den, sorry, dere bruker aldri og bli sinte og gå til angrep tilbake men endelig klarte jeg det med Asle, målet er oppnåd og trengs ikke gjentas :)

haters gonna hate.

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...