Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Jester
brutti Du får gjøre deg opp din egen mening, men husk fortsatt på at det er faktisk bare snakk om et par egg :) Totalt sett av din dag er det så lite at det er en bagatell. Men det er uten tvil at eggeplommen er full næringstoffer.

Asso for all del, spis den plomma til du blir grønn i trynet, men jeg kjørte nesten helt lik diett som trådstarter bare med eggevite til frokost isteden, og det funka bra for meg, ble større og mista endel fett. Delte ut ifra min erfaring med og kjøre det. Om jeg hadde spist plomme hadde jeg hatt samme eller bedre resultat? Det vet jeg ikke, utaler meg ikke om ting jeg ikke har prøvd og erfart grunnet noe jævla forskning eller fakta jeg finner på nettet.

Asso for all del, spis den plomma til du blir grønn i trynet, men jeg kjørte nesten helt lik diett som trådstarter bare med eggevite til frokost isteden, og det funka bra for meg, ble større og mista endel fett. Delte ut ifra min erfaring med og kjøre det.

N=1.

Om jeg hadde spist plomme hadde jeg hatt samme eller bedre resultat? Det vet jeg ikke, utaler meg ikke om ting jeg ikke har prøvd og erfart grunnet noe jævla forskning eller fakta jeg finner på nettet.

Du har ikke noe å sammenligne med, og derfor blir det akkurat dette du gjør, uttaler deg om noe du ikke har prøvd og erfart.

Asso for all del, spis den plomma til du blir grønn i trynet, men jeg kjørte nesten helt lik diett som trådstarter bare med eggevite til frokost isteden, og det funka bra for meg, ble større og mista endel fett. Delte ut ifra min erfaring med og kjøre det. Om jeg hadde spist plomme hadde jeg hatt samme eller bedre resultat? Det vet jeg ikke, utaler meg ikke om ting jeg ikke har prøvd og erfart grunnet noe jævla forskning eller fakta jeg finner på nettet.

Jeg kommer bare til å prøve meg fram og finne ut av hva som funker best for meg. Det vi alle dog er enige om er at jeg bør få i meg mer egg ;)

Glemte å si det, men jeg tar en SS med olivenolje med frokosten.

Annonse

Stakkars brutti! Han ville vite hva han skulle spise, og det hele endte opp i en "er eggeplommer bra for deg?"-diskusjon mellom Asle Bøe, Vegard Lysne og Assie.

Kanskje dere skal slutte og prøve å svare han? JA! SMART!

Ikke rart det er krig i verden.

Peace'n luv

Hvordan kan du mene at det er eggehvittene og mangelen på plommer som er den enkeltfaktoren i kostholdet ditt som har gitt deg resultater? Ha i bakhodet at uansett "diett" er det samlet kaloriinntak over tid, og ikke "plommer eller ikke plommer" som avgjør om du går ned i fettprosent. Selv har jeg periodevis spist 6-10 egg med plommer om dagen, og generelt ligget i et lett overskudd - still shredded ;)

EDIT: Det er heller ingen sammenheng mellom å spise sunt fett, som plommer (og å ligge i lett overskudd) og dermed legge på seg fett - trådstarter ønsker å øke muskelmasse og vekt noe, og da er det ingen grunn til å spise mager diettkost og ligge i kaloriunderskudd.

Jeg synes det er bra at det blir oppklart at fett ikke er noe man bør unngå når man vil bli magrere jeg. Jeg gikk ned ved å spise mer fett og mindre karbohydrater. Blodsukkernivået har minst like mye å si som kalorier for å forbrenne lagret fett, og da er det ikke fett i moderate mengder som er noe hinder. Fett er en super kilde til energi. Å kaste gode eggeplommer er jo ganske sprøtt. Ett egg inneholder i sin helhet lite kalorier og er en næringstett matvare. Å foreslå kosttilskudd fremfor mat er forkastelig. Kosttilskudd taes ofte dårligere opp og blir noe annet for kroppen enn en matvare der stoffene virker sammen. Mat er ens beste medisin. Å ta kosttilskudd er risikabelt. Jeg tok noe så "uskyldig" som sinktilskudd i lang tid. Selv om jeg spiser masse kjøtt og ikke mister blod fikk jeg blodmangel. Jeg fikk mindre energi når jeg tok sink for å få mer energi!. Fordi sink over lang tid kan hindre opptaket av jern fikk jeg jernmangel og blodmangel. I egg er det sink. Å få sink gjennom mat er mye bedre enn å risikere blodmangel, som for meg medførte et år uten trening. Jeg hadde ikke kraft nok og skjønte ikke hvorfor før jeg ble testa hos legen.

1. Jeg synes det er bra at det blir oppklart at fett ikke er noe man bør unngå når man vil bli magrere jeg. Jeg gikk ned ved å spise mer fett og mindre karbohydrater.

2. Blodsukkernivået har minst like mye å si som kalorier for å forbrenne lagret fett

1. Jeg synes det er bra at det blir oppklart at karbohydrater ikke er noe man bør unngå når man vil bli magrere jeg. Jeg gikk ned ved å spise mer karbohydrater og mindre fett.

2. Nei, det har det ikke.

1. Jeg synes det er bra at det blir oppklart at karbohydrater ikke er noe man bør unngå når man vil bli magrere jeg. Jeg gikk ned ved å spise mer karbohydrater og mindre fett.

2. Nei, det har det ikke.

Hvor mange ganger skal du fortelle meg at det er ditt syn? Jeg fikk det med meg første gangen du skrev det. Jeg også kan gå ned ved å kun redusere på kalorier, men jeg går ned enda mer ved å også redusere karbohydrater .

Assie, siden jeg var så retarded tidligere så skal jeg prøve meg på nytt med et språk du kanskje kjenner igjen. Mirin yolk brah?

Direkte fra "Zyzzs Bodybuilding Bible" side 22:

"Monounsaturated is the type of fat you should be shooting for. This helps lowerbad cholesterol; raise good cholesterol, and generally comes bundled with poly-unsaturated fats which you also need. Polyunsaturated fats can quite often help inproviding Omega-3 Fatty Acids, which help brain function and a whole host of otherbenefts.The best sources of good fats are these:

-Olive Oil (It tastes like sunscreen, have something to chase it with)

-All Nuts

-The Fat From Fish

-Egg Yolk"

Zyzzs Bodybuilding Bible

Ingen andre som finner det litt funny at denne Assie sverger til kun eggehviter? :whistling:

Annonse

Hvis du tror ingen som argumenterer for å spise hele egg har prøvd det men kun baserer seg på ting de har lest er du dummere enn jeg trodde. Det skal endel til. Du har selv langt dårligere resultater enn de fleste du kritiserer for å bare basere seg på ting de leser. Du er svakere, mindre og det eneste du har oppnådd er å være tynn. Gratulerer. I tillegg er du for dum til å innse hvor dum du er.

Sånn. Nå gikk jeg ned på ditt nivå. Koselig her.

EDIT: I tillegg til alt det andre du gjorde trekker du frem at du spiste eggehviter. Det er 3 g proteiner i hver hvite. Herregud mann.

Har aldri sagt jeg tror ingen gjør det, trur du og Vegard gjør det. De eneste jeg har kritisert er vel strengt tatt deg eirich og vegard, mulig dere er sterkere. Og er jeg tynn? 77kg og 1,76 høy er vel ikke akkurat tynn. Nå er heller ikke målet mitt og bli sterk men se bra ut (noe du ikke gjør)

jah er 3g proteiner i hver vite. Spiser du 10 egg har du dekket proteinbehovet til frokost, og du slipper fett.

umad?

Hvordan kan du mene at det er eggehvittene og mangelen på plommer som er den enkeltfaktoren i kostholdet ditt som har gitt deg resultater? Ha i bakhodet at uansett "diett" er det samlet kaloriinntak over tid, og ikke "plommer eller ikke plommer" som avgjør om du går ned i fettprosent. Selv har jeg periodevis spist 6-10 egg med plommer om dagen, og generelt ligget i et lett overskudd - still shredded ;)

EDIT: Det er heller ingen sammenheng mellom å spise sunt fett, som plommer (og å ligge i lett overskudd) og dermed legge på seg fett - trådstarter ønsker å øke muskelmasse og vekt noe, og da er det ingen grunn til å spise mager diettkost og ligge i kaloriunderskudd.

Har aldri sagt det er eggevita som avgjorde eller var faktoren til resultatene, men de var jo endel av kostholdet.

Ingen andre som finner det litt funny at denne Assie sverger til kun eggehviter? :whistling:

Spiser egg med plomme nå jeg hver dag, men det er fordi jeg skal legge på meg et par kg og driter i om jeg blir litt fat underveis i bygge perioden.

Gjest Jester
Har aldri sagt jeg tror ingen gjør det, trur du og Vegard gjør det. De eneste jeg har kritisert er vel strengt tatt deg eirich og vegard, mulig dere er sterkere. Og er jeg tynn? 77kg og 1,76 høy er vel ikke akkurat tynn. Nå er heller ikke målet mitt og bli sterk men se bra ut (noe du ikke gjør)

jah er 3g proteiner i hver vite. Spiser du 10 egg har du dekket proteinbehovet til frokost, og du slipper fett.

umad?

Har aldri sagt det er eggevita som avgjorde eller var faktoren til resultatene, men de var jo endel av kostholdet.

Spiser egg med plomme nå jeg hver dag, men det er fordi jeg skal legge på meg et par kg og driter i om jeg blir litt fat underveis i bygge perioden.

Nå var det Asle som skrev det innlegget du siterte og ikke jeg bare for å klargjøre de.Så ut som du snakket til meg, men hvem du mener ikke ser bra ut av meg og Asle spiller egentlig liten rolle. Men jeg skjønte ikke helt hvem innlegget var rettet mot.

Nå var det Asle som skrev det innlegget du siterte og ikke jeg. Bare for å klargjøre det, så ut som du snakket til meg, men hvem du mener ikke ser bra ut av meg og Asle spiller egentlig liten rolle. Men jeg skjønte ikke helt hvem innlegget var rettet mot.

Var ikke ment til deg den, sorry ble litt surrete der.

Hvorfor skal du slippe fett? Synes du virkelig, etter alt vi har diskutert at det er en god ide å kaste 10 plommer for å få 10 hviter? Isåfall vil hvit fisk, kyllingfilet eller en annen mager proteinkilde være bedre.

Ja, du ser tynn ut. På videoene du har lagt ut har du svært lite muskelmasse, spesielt på ryggen, beina, overkroppen og armene. Helt flott du vil se bra ut.Det er ikke mitt mål akkurat nå. Det har sin sjarm, men personlig gir det meg lite å gå rundt med 4% kroppsvekt hele tiden. Når det var det var jeg både sterkere og mer muskuløs enn deg og med lavere kroppsfett. Mens jeg spiste eggeplommer. Om jeg så bra ut eller ikke får andre, helst jenter bedømme. Flott du er så opphengt i hvordan andre menn ser ut men jeg velger å vurdere det utifra prestasjonene deres og resultatene, ikke hvor fine andre menn synes de er.

Å vurdere andres resultater som verdiløse fordi de ikke harmonerer med ditt egne snevre syn på hva som er bra er i beste fall idiotisk, ihvertfall når det blir trukket fram som eksempel på hvorfor en ikke bør høre på argumentene til de som har både dekning for dem og erfaring med dem. Du mangler tydeligvis kunnskap til å vurdere selv enkle påstander, og da er det lettere å si ' jammen se da, jeg er tynn og han har mer fett på kroppen enn meg'.Som om det å ha spist litt mindre mat en periode er en oppnåelse i seg selv.

Ifølge ditt resonnement er folks kunnskap mer verdt når de har spist mindre en periode enn når de har spist mer.

Har vel strengt tatt bare lagt ut en video så blir ikke "videoene" og dævver av at du faktisk har tatt deg tid til og gå inn og se på den etter diskusjonen her hahaha. Vet ikke åssen du ser ut engang, umad?

200px-Trollface.svg.png

Har bare sett en video du postet i loggen din for en tid tilbake. Lite overrasket over at du kommer med nok en påstand som bare er sann i ditt eget hode. Hvis Zyzz hadde levd ville han snudd seg i graven av det du skriver.

Nei han hadde daua av hvor sykt jeg har klart og fyre deg opp og hvor mad du ble.

Hvorfor skulle jeg bli sint av at du kommer med gale påstander og mangler kunnskap? Det er ditt problem at du ikke forstår, jeg er nokså uberørt.Bra å vite du diskuterer for å fyre opp også, nyttig å vite for fremtiden.

Du har klart å fremstille deg selv som komplett idiot for alle som leser denne tråden, gratulerer med det.

Så bra, der jeg liker og være ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...