Gå til innhold

Blogger du?


Caroline Sæterdal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg blogger, men nevner sjelden trening, hehe :p

Mest fordi bloggen min har med alt det useriøse jeg gjør, og ikke det seriøse :cool:

Den er delt i to deler, første del handler om Science Fiction, og del to er Personlig Notat, hvor jeg skriver om whatever :thumbsup:

Og her er herligheten:

Trekker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blogg er dessverre et fenomen som i Norge er vansiret av usikre, selvglorifiserende jenter og homser med et vanvittig eksponeringsbehov. Substansen er så og si fraværende i dem alle. Takke seg til utenlandske blogger hvor det faktisk står noe faglig, interessant og lærerikt. 99% av norske blogger er som et slags Se og Hør uten samme nivå av kjendiser.

No hate intended (har ikke lest noen av bloggene over her, uttaler meg på et generelt grunnlag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blogg er dessverre et fenomen som i Norge er vansiret av usikre, selvglorifiserende jenter og homser med et vanvittig eksponeringsbehov. Substansen er så og si fraværende i dem alle. Takke seg til utenlandske blogger hvor det faktisk står noe faglig, interessant og lærerikt. 99% av norske blogger er som et slags Se og Hør uten samme nivå av kjendiser.

No hate intended (har ikke lest noen av bloggene over her, uttaler meg på et generelt grunnlag).

Tja, en del av VG-bloggene (som nå er helt nedlagt) var ganske interessante. En del politikk, fag og annet - og veldig lite rosablogger. Litt smykker og perler da, men ikke i nærheten av blogg.no og de andre bloggportalene mtp rosajenter og "dagens antrekk"-blogger :)

Er forsåvidt enig i at det er lite substans, kjedelig å pirke i overflaten på en haug med jenter som ikke er spesielt interessante i utgangspunktet eller som ikke sitter med noen spesiell, merkverdig eller spennende kunnskap om noe som helst annet enn klær og fun light-dietter. Tegnehanne og gjengen er en deilig adspredelse innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du lest 1 blogg har du lest 85% av dei som finnes i Norge. Det er det samme som går igjen.

Eg for min del skriv eg ikkje blogg. Eg nekter å tru at eg har eit så spanande liv at nokon gidder å lese det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest 1 blogg har du lest 85% av dei som finnes i Norge. Det er det samme som går igjen.

Eg for min del skriv eg ikkje blogg. Eg nekter å tru at eg har eit så spanande liv at nokon gidder å lese det.

Jeg hadde lest den! Jeg ler sånn av det du sier her, så å få det samlet på et sted hadde jo vært genialt! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lest den! Jeg ler sånn av det du sier her, så å få det samlet på et sted hadde jo vært genialt! :thumbsup:

Liker tankegangen din. Men det er begrenset kor kjekt det er å høre om mitt liv som består av: Mat, hund(Biceps), jobb, speling(instrumenter + PS3), kva eg har løftet og mengden masturbasjon i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker tankegangen din. Men det er begrenset kor kjekt det er å høre om mitt liv som består av: Mat, hund(Biceps), jobb, speling(instrumenter + PS3), kva eg har løftet og mengden masturbasjon i løpet av dagen.

Fatso handlet om en overvektig mann som masturberte til leietageren sin, og masturberte så mye at han krympet. Og leste tegneserie i tillegg dagdrømte han mye om å være en superhelt og det ble en veldig populær bok! Jeg sammenligner ikke her altså, jeg bare sier at du er flink til å uttrykke deg humoristisk, og jeg er sikker på du kunne snakket om bjørkeskog og likevell fått meg til å le.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatso handlet om en overvektig mann som masturberte til leietageren sin, og masturberte så mye at han krympet. Og leste tegneserie i tillegg dagdrømte han mye om å være en superhelt og det ble en veldig populær bok! Jeg sammenligner ikke her altså, jeg bare sier at du er flink til å uttrykke deg humoristisk, og jeg er sikker på du kunne snakket om bjørkeskog og likevell fått meg til å le.:)

Eg har ikkje leibuer, resten stemmer greit. Men du leser berre boken 1 gang. Blir kjedelig å lese den 8 ganger i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...