Jump to content

aninekristin

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About aninekristin

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 05/23/1992

Contact Methods

  • Website URL
    http://aninekristin.femell.no

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tusen takk Jeg har egentlig spist det jeg har hatt lyst på, så lenge jeg ikke har gått over kalorigrensen min. Men har spist mye salat med egg og kylling, riskaker, noen sunne pannekaker, og kylling med grønnsaker etc. Om du går inn på bloggen min så har jeg lagt ut mye av maten min der, om du går inn på mat under kategoriene. Aninekristin
  2. Tusen takk : ) uff, hater vektspørsmål egentlig, men jeg veide 74 kg når jeg startet. Jeg er litt usikker på høyden men jeg tror jeg er 165
  3. Jeg har ligget på 1500 kcal om dagen hele veien. Jeg har brukt en app som heter Shape Up på mobilen, som har hjulpet meg med å holde oversikten på kcaloriene. Veldig lett og bruke. Jeg har skrivd en del om dette på bloggen min ( Aninekristin ) Så om du trykker på vekt og trening i kategorifeltet kan du lese mer der om du vil : ) Kommer også et litt nøyere forklart innlegg ganske snart
  4. Tusen takk! Jeg har ligget på rundt 1500 kcalorier om dagen.
  5. Takk Espen! Ja, har fått så mye bra kunnskap igjennom fitnesbloggen, så tusen takk for det! Lært mye nyttig!
  6. Med tanke på at du ikke kan trene på senter, så er det jo masse øvelser her på fitnessbloggen da, som du kan gjøre hjemme. Kjøp en sandsekk, vekter og evt. en treningsball på ebay, så har du jo et treningssenter hjemme i stua plutselig
  7. Takk ! Jeg har brukt et program som heter Shape Up på mobilen min, hvor jeg legger inn min nåværende vekt, hvor mye jeg ønsker å veie, høyde, aktivitetsnivå etc. Der har jeg lagt inn det jeg har spist hver dag, slik at jeg har hatt en kaloriunderskudd over lenger tid. Jeg har IKKE sultet på noen måte, for jeg har egentlig spist det jeg har hatt lyst på, så lenge det ikke har gått over kalorigrensen. (Selvfølgelig er det noen dager hvor dette ikke er like lett). Vet det er forskjellige meninger om det å veie maten, men for meg har det bare vært morsomt og interessant å kunne se hva jeg faktisk får i meg : ) Når det kommer til treningen har jeg trent mye styrke, men har også hatt cardioøkter etter hver styrketrening (så og si). Akkurat nå er jeg blitt bitt av basillen, så kan fort trene opptil 6 ganger i uken. Men startet med 4 : ) Så alt i alt, kaloriunderskudd, sunnere kosthold (proteiner, grønnsaker, frukt, nøtter etc, mye tung styrketrening og en del cardio. ( Jeg elsker intervalltrening)
  8. Tusen takk Veldig hyggelig å høre, jobber veldig med å få frem magemusklene nå!
  9. Tusen takk! Jeg har brukt et program som heter Shape Up på mobilen min, hvor jeg legger inn min nåværende vekt, hvor mye jeg ønsker å veie, høyde, aktivitetsnivå etc. Der har jeg lagt inn det jeg har spist hver dag, slik at jeg har hatt en kaloriunderskudd over lenger tid. Jeg har IKKE sultet på noen måte, jeg har egentlig spist det jeg har hatt lyst på, så lenge det ikke har gått over kalorigrensen. (Selvfølgelig er det noen dager hvor dette ikke er like lett) Vet det er forskjellige meninger om det å veie maten, men for meg har det bare vært morsomt og interessant å kunne se hva jeg faktisk får i meg : ) Når det kommer til treningen har jeg trent mye styrke, men har også hatt cardioøkter etter hver styrketrening (så og si). Akkurat nå er jeg blitt bitt av basillen, så kan fort trene opptil 6 ganger i uken. Men startet med 4 : ) Så alt i alt, kaloriunderskudd, sunnere kosthold, mye tung styrketrening og en del cardio. ( Jeg elsker intervalltrening)
  10. Takker fitnessbloggen for masse nyttig informasjon, tips og øvelser ! : D
  11. Bloggen min kan du lese HER
×
×
  • Create New...