Gå til innhold

CopyPaste tråden!


Lz'Pv Bruh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fortsatt høy puls? :p

-----

Bak min ctrl+v skjuler det seg:

Kardio

Blei litt sprint i motbakke i dag. Ca 50 meter

- 12 drag med sprint opp

- Rolig jogg ned

- Repeat.

Det tok meg ca 8 min + 8 min oppvarming + en liten joggerunde før jeg løp hjem. Var vel ute i rundt 30 min ++
:)

Gikk fint og greit i dag. Deilig temperatur også. Fortsatt ikke for kaldt for shorts
:p

Tror pulsklokka mi er litt tullerusk da. Mulig det er dårlig batteri på mottakeren, selv om det er ganske ny. Kan jo ha liggi i eska en stund. Får prøve å bytte og se hva som skjer. Ikke kult med puls på 220 under oppvarming :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt høy puls? :p

-----

Bak min ctrl+v skjuler det seg:

Kardio

Blei litt sprint i motbakke i dag. Ca 50 meter

- 12 drag med sprint opp

- Rolig jogg ned

- Repeat.

Det tok meg ca 8 min + 8 min oppvarming + en liten joggerunde før jeg løp hjem. Var vel ute i rundt 30 min ++
:)

Gikk fint og greit i dag. Deilig temperatur også. Fortsatt ikke for kaldt for shorts
:p

Tror pulsklokka mi er litt tullerusk da. Mulig det er dårlig batteri på mottakeren, selv om det er ganske ny. Kan jo ha liggi i eska en stund. Får prøve å bytte og se hva som skjer. Ikke kult med puls på 220 under oppvarming :rofl:

Yupp! Haha :p Det tok på å løpe intervall i dag altså - så det! Hvis pulsklokka er tullerusk får du sende den tilbake der den kom fra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke klar over det, faktisk. Takk for at du opplyste meg! Men gidder ikke å sende den inn for at de skal bytte batteri for meg :p

Ser den - men du får den stort sett tilbake før det har gått ei uke, så jeg ville vurdert det :) Kjett om noe annet på klokka ryker og du ender opp uten garanti :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...