Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor stanga skal "ligge" på kroppen? Prøvd den ut et par ganger men det kjennes ut som om hoftebeina mina kommer til å knuse, noen som har hatt samme problem og har noen tips å komme med?:D

Fortsetter under...

• 1 måned senere...
Skrevet

Det blir litt av en vanesak, eller så er det kanskje jeg som bruker for lave vekter :whistling:

Jeg tenkte prøve med skumrullen etterhvert når blåmerkene begynner å komme :)

Skrevet

De som er hardcore mener øvelsen skal gjøres uten "pussypad" (skumpolstring), men i motsetning til på knebøy kan jeg ikke se noen ulemper med å bruke pussypad på hipthrust og glutebridge.

Annonse

Skrevet

Jeg har konstant blåmerker som følge av hipthrusten, men det er ikke smertefult på noen måte, så da driter jeg egentlig i blåmerkene. Slik sommerværet er her til lands er det ingen som ser dem likevel. Jeg for min del merker når stanga ligger riktig, men hvis du ikke har gjort øvelsen før bør du kanskje få noen til å vise deg? PT for eksempel? :)

Skrevet

Jeg tror rett og slett ikke jeg hadde klart å gjennomføre denne uten noen form for polstring mellom meg og stanga. Det går kanskje greit med mindre vekt på, men på 70-80kg begynner det å bli bra smertefullt allerede etter første settet, gitt.

Skrevet
Lurer på hvor stanga skal "ligge" på kroppen? Prøvd den ut et par ganger men det kjennes ut som om hoftebeina mina kommer til å knuse, noen som har hatt samme problem og har noen tips å komme med?:D[/quot kan bruke en sånn stang pute som mange bruker i knebøy,da kjenner du ingenting. happy thrusting!;)
Skrevet

Jeg lurer også på hvor den skal ligge- er det rett ovenfor hofta der den stikker ut, eller rett under utspringet nær begynnelsen av låret?

Nå tar jeg omvendt rygghev isteden. Den er morsom å gjøre.

Skrevet

Jeg tar hip thrust med pad, det gjør ikke vondt og jeg får ingen blåmerker:) Prøvde med sånn matte en gang pad-en var opptatt, da gjorde det litt vondt på hoftebenet.

• 5 uker senere...
Skrevet

Jeg har bare prøvd med pad, fungerer fint, men får litt vondt i hoftebenet nå når jeg har rundet 100- sikkert der de gode blåmerkene kommer etterpå . Egentlig bare styr med den øvelsen: Lete etter den rette ez-stanga, masse vekter som må festes på, ingen naturlig plass på senteret å gjøre øvelsen og i det hele tatt. Men det brenner godt på slutten av settene!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...