Gå til innhold

.


lel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei ! Jeg er relativt ny her, men jeg tenkte jeg skulle dele mitt store mål !

Jeg som sikkert mange andre her inne sliter med å gå opp i vekt. Dette problemet klarer jeg ikke å "spise" meg vekk fra. Det er en løsning å kun en ! Nemlig trening. Jeg har lest masse og funnet ut at den eneste muligheten for meg å gå opp i muskelvekst er hard trening med masse repetisjoner og sett. Må nok også ty til supersett også kalt hypertrofi trening.

Hei.

Eg trur du må lese litt meir. Gjerne på Fitnessbloggen, Myrevolution, Startingstrength og liknande. Det ser ut som du har funnet ein teori nokon har dikta opp. Supersett har ikkje noko direkte med hypertrofi og muskelvekst å gjere.

Programmet kan du like godt kaste i søpla. Rot litt rundt på FB så finn du fleire gode program for muskelvekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville kanskje forhørt meg med Kjetil Åmdal her på forumet, han er en selvskreven Einstein når det kommer til det å gå fra liten kar til grammatisk korrekt gettoplugg. :)

Haha, forsiktig nå, jeg er nå heller en selvlært gjøk som har prøvd litt av hvert og funnet noe som funker. :p

Jeg er riktignok smigret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det skrevet noe som helst om hvilket kosthold jeg skal forholde meg til ? Har all intensjoner om å spise nok. Men jeg har jo bare master innen kosthold og trening så du kan jo lære meg litt ! :)

du skriver i posten din at du sliter med å gå opp i vekt, og at dette er et problem du ikke klarer å spise deg vekk fra, så du sier at "den eneste muligheten for meg å gå opp i muskelvekst er hard trening med masse repetisjoner og sett. Må nok også ty til supersett også kalt hypertrofi trening".

Av dette forsto jeg at du ikke klarte å spise nok kalorier for å sørge for vekst, og at du tror det problemet løser seg ved å trene mer. Kan ikke du med master innen kosthold og trening fortelle meg hvordan dette funker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det skrevet noe som helst om hvilket kosthold jeg skal forholde meg til ? Har all intensjoner om å spise nok. Men jeg har jo bare master innen kosthold og trening så du kan jo lære meg litt ! :)

Finnes sivil ingeniører uten peiling også, ikke tro at en master automatisk gjør deg til en ekspert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der drar man igjen sammenhengen ut av proposjonene. Har heller ikke konstantert at jeg er noen ekspert.

Greit å lese hele setningene før man hopper over tastaturet ;)

Du ser selv at det du skrev kunne tolkes veldig sarkastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D

Har forsøkt tidligere med forskjellig kosthold, men det holder desverre ikke å bare spise heller så jeg kombinerer trening med et rikt kosthold samt gainer og creatin for å få en rask effekt.

:)

Ser du selv hva du skriver eller? Kommer meg et program som egentlig ikke bør se dagens lys, og helt på jordet påstander. Alle vet at vann er viktig, vet du hva som skjer hvis man ikke drikker vann? Prøv heller et ferdig program og en ordenlig måltidsplan for det du har for deg, det kan jeg love deg ikke funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må alltid kunne begrunne sin mening før man sier at noen andre har feil :) Det er min mening. Kommer man med noe usakelig ser jeg for meg det er en som har sett litt for lenge på wikipedia :) Men åpen for forslag til min vei mot noen kilo ekstra! Setter pris på nye ideer og programmer. Så det er bare å fyre på :)

Jeg snakket ikke om orginal innlegget men om innlegget hvor du skrev at du hadde en master.Det kan lett tolkes som at du er en bedreviter ( sier ikke at du er det ) , det er nemmelig nok av folk som registrerer seg her kun for å fortelle alle hvor feil de har i en tråd :p

Utenom det er jeg enig i det du sier, så da kan du kanskje forstå reaksjonen til folk her inne når du mener å ha funnet THE ANSWER ( låner den fra lyle jeg ), etter å ha lest litt rundt, og så gir du ingen spesifikk forklaring på hvorfor det du har funnet er så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Eg trur du må lese litt meir. Gjerne på Fitnessbloggen, Myrevolution, Startingstrength og liknande. Det ser ut som du har funnet ein teori nokon har dikta opp. Supersett har ikkje noko direkte med hypertrofi og muskelvekst å gjere.

Programmet kan du like godt kaste i søpla. Rot litt rundt på FB så finn du fleire gode program for muskelvekst.

Her må jeg nok være enig med Zeph. Og du ødelegger for din egen troverdighet ved å slå i bordet med at du har en master i kosthold og trening, når det du ellers skriver virker å være under snittet i forhold til faglig fundament. (Og da tenker jeg ikke på snittet for dem med master i kosthold og ernæring, men på snittet for den gjengse forumbruker.)

Var jeg deg, så ville jeg bare latt denne tråden gli sakte inn i glemselens tåke og heller satset på ny frisk med å lese meg opp på treningsteori med sikte på å maksimere muskeltilvekst. Det er lov å tråkke i salaten - de fleste gjør det en gang i blant. Men - Det er bare så mye lettere å komme seg videre når en skjønner det sjøl når en har gjort det.

Gi gass!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...