FatUnicorn Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Gleder meg til å møte deg på torsdag! :happy: Det blir hyggelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CamillaO Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Fikk en care package av en kompis i USA. FitFish, slettet, FatFighter Malm og 16 andre 19 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FitFish Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 OMG AMAZENESS! [ATTACH=full]150993[/ATTACH] All. The. Stuff. CamillaO 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojive Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Fikk en care package av en kompis i USA. Ord kan ikke beskrive misunnelsen fra diethuet mitt. Do fucking WANT! Kan man ....bestille noe fra han? Tonje_86, Aurelius og CamillaO 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Fikk en care package av en kompis i USA. [ATTACH=full]150993[/ATTACH] Lone Star American detected:) ser ut som mye snadder det der ja. Jeg skulle gjerne lagt inn en bestilling jeg og, altså ^^; CamillaO 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CamillaO Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Ojive og Aurelius hahahah! Tfw vi bare sendte en gave til hverandre! Han er bare gal! Ojive, Eminator og Aurelius 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millasob Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 5kg+ i backsquat fra forrige økt Aurelius, CamillaO, Tonje_86 og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ronniba Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Må til Spania med jobben fra 17-20 oktober. Alt betalt og lønn i varmere strøk skal bli alt annet enn kjedelig fitflyer, FatFighter Malm, Aurelius og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brokkoli Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Må til Spania med jobben fra 17-20 oktober. Alt betalt og lønn i varmere strøk skal bli alt annet enn kjedelig Uff, det hørtes kjipt ut! Aurelius og ronniba 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FatUnicorn Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Vet jeg skrev ei fin lita liste med ting som gjorde meg glad i går. Men likevel: Ingen av de slo reaksjonen fra mormor da jeg kom gående rundt forhenget til senga hennes (på sykehuset) og sa "Heia mormor" forsiktig; det blikket, den overraskelsen, den gleden, den synlige lettelsen av å ikke være alene. Joda, begynte nesten å grine, jeg. At noen skulle bli så glad for å se meg, hadde jeg aldri trodd. Og at jeg kunne glede henne i en ganske kjip hverdag gjorde heller ingenting. CamillaO, vesen, Aurelius og 13 andre 16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raptorial Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Fått jobb. Stillingen lyder som følger: Konsulent medisinsk teknologi Afterall, Tonje_86, SlayerDad og 10 andre 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ronniba Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Uff, det hørtes kjipt ut! Tror jeg skal klare meg, er tross alt ca 23 grader om dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Tror dette er årets beste for meg: har kjøpt hus SlayerDad, Afterall, CamillaO og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojive Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuktfettepsykogodt humør idag https://soundcloud.com/mysteriousbluebox/burial-archangel http://www.youtube.com/watch?v=3VfPuU5xp0M *rave rundt* (ja, jeg har drukket kaffe) fitflyer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlayerDad Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Moar band shirts on da whey! Og bestilt i str S. Krysse fingre ja. fitflyer, vesen, FitFish og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eminator Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Fått henta bileeeeeeen min idag må haaa på nye sommerdekk og felger orginale ser helt jævlige ut CamillaO, Ojive, Tonje_86 og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FitFish Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Har verdens beste PT! :happy: Aurelius, Tonje_86, Morel og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Har verdens beste PT! :happy: no doubt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
okveine Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Første dag i ny jobb fullført Tonje_86, fitflyer og Stine smurfine 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 8 uker til VM og jeg har endelig begynt å trene med konkurransevekten min! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.