Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koste meg gløgg ihjel på siste håndballtrening i går til tross for strekk inni håndflaten, ordnet divproblemene og css overstyring i kodingen min. Fikset visstnok mobil/iPad problemene i samme slengen uten å vite det :)

Fortsetter under...

Skrevet

Tanita-vekten min har stått på mellom 21 og 22% i mange uker nå. Selv om jeg har sett forskjellen i speilet hadde jeg jo satt pris på å se endring på fettmåler også. Ikke noen big deal siden BIA er såpass unøyaktig som den er, men i morges var den plutselig 18,2%. Det tilsvarer ca 12% :D

Annonse

Skrevet

Jeg er litt glad for at jeg venter på å bryte fasten og ta meg dagens 2-mil med hunden ved å kose meg på fitnessbloggen, se en TV-serie OG jobbe for en kunde og tjene gode penger :D

Annonse

Skrevet
  "Gamla skrev:
Du popper nok samtidig med kusina mi i unaiten!

Og hva skal barnet hete..?

Kult! Vi har egentlig ikke funnet noe navn ennå... Vi liker Andrea, Norah og Erika, da.. Ikke noe stress!

Skrevet
  "T-bone skrev:
Kult! Vi har egentlig ikke funnet noe navn ennå... Vi liker Andrea, Norah og Erika, da.. Ikke noe stress!

De får en Alexander James! Fancy, eh?hehe Norske "tanta" må vel sende bort ei lusekofte eller no:p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...