Gå til innhold

Topp 5 "must haves" på kjøkkenet


MarenH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

sjokolade

cola

chips

pizza

kake

neida..men ser det går veeldig mye i det samme hos alle her ser jeg :p, er mye det samme heer, vet ikke om jeg klarer å velge kunn fem da, meen:

cottage cheese

proteinpulver

kylling

egg

skyr naturell

(kanel, stevia, havregryn, kesam, kyllingkjøttdeig, bær, frukt, grønnsaker, melk, essenser, speltlumper, laks..alt er jo must have her) :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett der, men er sikkert bare dårlig til å lete :) Takk!

jeg leitet også lenge etter den, for den sto ikke der med annet bakefett og der du skulle tro den sto, men spurte de som jobbet der, så fant de den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er et periodemenneske, så mine topp 5 varierer hele tiden. Men en eller flere av disse er vel stort sett med hele tiden:

- Erytritol

- Natreen

- Mager Kesam

- Egg

- Pepsi Max

Signerer på periodemenneske, nå er jeg inni en periode hvor jeg MÅ ha disse tingene til rådighet:

1.Pepsi max (den forsvinner vel aldri..)

2.Skyr med sitronsmak

3.Fullkornslefser (tacolefser)

4. Kylling

5. Grønnsaker

Jeg kunne hatt langt flere ting på lista..for ingenting er komplett, men de tingene over sier kort hvilken periode jeg er inni nå:

Pepsi max hele tiden (jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb). Skyr med sitronsmak smaker dessert <3 Jeg elsker den!

Kylling, grønnsaker og lefser=wrap :D NAM NAM NAM!

Er jeg litt lat så går jeg på Big Bite og kjøper dagens wrap :p Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...