Gå til innhold

Topp 5 "must haves" på kjøkkenet


MarenH

Anbefalte innlegg

Hvorfor selges ikke Skyr NATURELL i flere butikker?

:(

Har bare funnet det i ICA Supermarked.

Jeg trodde først den var tatt ut av sortimentet, men den har bare blitt tatt ut av butikkene her. Kanskje Skyr Naturell er bannet i Telemark?! :eek::mad::cry:

Mager Kesam er nesten det samme da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde først den var tatt ut av sortimentet, men den har bare blitt tatt ut av butikkene her. Kanskje Skyr Naturell er bannet i Telemark?! :eek::mad::cry:

Mager Kesam er nesten det samme da :)

Ja, I know.. men skyr naturell er sååå mye bedre <3 Bedre konsistens, mer proteiner og 0 fett

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, I know.. men skyr naturell er sååå mye bedre <3 Bedre konsistens, mer proteiner og 0 fett

:D

De inneholder akkurat like mye proteiner per 100 g, men både fett og karbohydrater er mindre i skyr naturell kontra mager kesam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå fikk dere tankene mine til å fly!! Og siden jeg er syk så har jeg ikke noe bedre å gjøre:cool:

Hvis jeg ble låst inne på ett kjøkken, og måtte overleve på 5 ingredienser (regner med at det er stekepanne ol. der) da hadde jeg nok klart meg leeenge med disse tenker jeg. Fantasien min tar nok ikke stopp så fort.. :p

FRUKT/GRØNNSAKER f.eks pink lady epler (eller epler fra epletrærne i hagen!), frossen banan (sa noen iskrem?), tomat, og/eller spinat

COTTAGE CHEESE brukes til ALT, bokstavelig talt. Får høre det skal jeg si dere..

HAVREGRYN bare havregrøt da? neinei, kan brukes i nesten alt dette også. Og kan moses og brukes som mel!

SMÅ SKAPNINGER laks, reker - <3havet er digg<3 - egg eller kylling

KRYDDERSKUFF lifesaver

Og bare for å komme med ett eksempel om hva jeg kunne spist.. Vaffelpizzaen blir nevnt igjen gitt (har vaffeldilla for tiden.. Det har dere kanskje merket), hihi. Hvis jeg kun hadde tomat, cottage cheese, havregryn, kylling og krydder. 5 ingredienser! Mikse cottage cheese, havregryn og div.krydder som jeg steker som vaffel (haha, ikke prøvd, men satser på at det går ok uten egg..) Oppå vaffelen har jeg tomatsaus, tomatskiver, stekt kylling som er godt krydret og cottage cheese på toppen. Inn i ovnen til cottage cheesen er smeltet *sikle* Jeg hadde overlevd lenge på det :D

post-7051-144408716014_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

årh, det er aalt for mye :p

men kansje:

-kjøtt (spess kylling, laks og kyllingkjøttdeig)

- havregryn

-cc

-proteinpulver

-grønnsaker (GULLERØTTER, går rundt å knasker sikkert et halvt kilo om dagen :p)

+ masse annet som frukt, kanel, søtningsstoffer, kesam, melk, egg, alle mulige bake ingredienser og IS (min store svakhet). Og riskaker, som jeg smakte for første gang i shaken hin dagen! Hvooorfor har jeg ikke spist det før og liksom ? NAM, føler jeg spiser frokostblanding i treningsgarderoben :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
Eg trekker tilbake frieriet mitt, du har ikkje bacon på listen.

Whaat? :eek: Liker du meg ikke lenger? Snufs.... Hulk.... Hyyl:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...