Akate Skrevet 9. desember 2012 Skrevet 9. desember 2012 Jeg kjenner jeg blir så utrolig glad over små ting som har skjedd med kroppen min siden jeg begynte å trene! Nå nettopp satte jeg meg ned på huk, og i stedet for å kjenne meg skikkelig stiv og støl og ha følelsen av at det er tungt å reise seg på tur opp (særlig knærne har "stivnet" tidligere), skjøt jeg bare rett opp, null stivhet i knær og tenkte ikke over det en gang. Det er så innmari godt å kjenne at kroppen funker! Siter
DukeNukem Skrevet 9. desember 2012 Skrevet 9. desember 2012 Overtidsscoring av Robin Van Persie! Siter
Vrimmel Skrevet 9. desember 2012 Skrevet 9. desember 2012 Kun trenge et tørk på do. Myr og Keegil 2 Siter
Marly Skrevet 9. desember 2012 Skrevet 9. desember 2012 Det øyeblikket når man finner videoforelesninger av en glitrende flink professor som bruker 2 min på å forklare det en murstein på 500s ikke klarte noen dager før eksamen. SCORE. Og karamellpudding naturligvis, karamellpudding er lykke på boks. Lonepone 1 Siter
Vrimmel Skrevet 9. desember 2012 Skrevet 9. desember 2012 Det øyeblikket når man finner videoforelesninger av en glitrende flink professor som bruker 2 min på å forklare det en murstein på 500s ikke klarte noen dager før eksamen. SCORE. Og karamellpudding naturligvis, karamellpudding er lykke på boks. Kan du linke. 500s på 2 min, yes please uansett sjanger. Siter
Bjørn Stian Ratvik Skrevet 9. desember 2012 Skrevet 9. desember 2012 Røff sex, styrketrening, soving og barfotløping Camillam, Lonepone og Pingrid 3 Siter
Asta Skrevet 9. desember 2012 Skrevet 9. desember 2012 Kjæresten Familie Gode venner Ullsokker Nytt sengetøy Å løfte tyngre enn før Å få til noe jeg ikke har fått til tidligere God te og god kaffe Musikk, både å høre på og å spille selv Å reise Pledd Mat Sjokolade og is Kommentarer i loggboka! En eksamen som går bra Hentelapp på posten For å nevne det jeg kom på i farta... Egentlig skal det veldig lite til for å lure fram smilet mitt :happy: Bris og Thess 2 Siter
VegarL Skrevet 9. desember 2012 Skrevet 9. desember 2012 Små ting som å sitte i sofaen på gymet å ete riskaker og prate skit me folket etter trening. Se folk som smiler (positivitet smitter), det er ikke for ofte, dog ofte hos kaliber!=) Bris 1 Siter
Martin Augustus Skrevet 10. desember 2012 Skrevet 10. desember 2012 At jeg klarte muscle-ups i ringer på trening i dag. For første gang, og første gang jeg prøver! Titanium, Bris og Lonepone 3 Siter
Tonje_86 Skrevet 10. desember 2012 Skrevet 10. desember 2012 At jeg hver dag i desember kan kose meg med en kinder-kalendersjokolade etter middagen Bris 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.